آغاز مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در قم

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۳:۳۶:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – دهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و مفاهیم عترت، در فرهنگسرای جوان قم آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در حاشیه مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات کشوری ۳۱۰ دانش‌آموز دختر بسیجی از سراسر کشور به رقابت می پردازند.
محمدرضا کلانتری افزود: این دوره از مسابقات به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان و انس گرفتن بیشتر دانش آموزان با فضای معطر قرآنی و ارائه الگوی موفق به قشر جوان جهت ایجاد روحیه اعتماد به نفس و حرکت در این مسیر، ترویج و گسترش فرهنگ متعالی قرآن وعترت ترتیب یافته است.
وی ادامه داد: برای اینکه جامعه آرمانی و اسلامی داشته باشیم باید معارف اسلامی، قرآنی را به قشر جوان تبیین و تفکر و بصیرت قرآنی را ترویج دهیم تا جوانان به آیات این کتاب آسمانی بیشتر اهتمام بورزند.
کلانتری خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه مسابقات دختران پنجم اردیبهشت‌ماه در بیت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی برگزار می‌شود.
وی به این نکته اشاره کرد که مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان پسر بسیجی نیز با شرکت ۳۱۰ نفر در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه در بیت حضرت آیت‌الله `حسین نوری همدانی` از مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۵۳۶۵۰۶۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.