آغاز نابودی رژیم صهیونیستی پس از شکست از مقاومت

۹۱/۰۹/۰۳ – ۱۴:۵۱

شماره: ۰۹۰۳۰۰۰۳۶۶

نسخه چاپیارسال به دوستان

بروجردی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

آغاز نابودی رژیم صهیونیستی پس از شکست از مقاومت

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: کاهش زمان مقاومت رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، آغاز نابودی رژیم صهیونیستی پس از شکست از مقاومت

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پذیرش آتش‌بس با همه شروط مقامت توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۹ روزه با مقاومت، چهارمین شکست این رژیم از مقاومت است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی و در جریان آزادسازی سرزمین‌های اشغال‌شده جنوب لبنان از حزب‌الله شکست خورد، دومین بار در جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله و سومین بار در جنگ ۲۲ روزه با غزه با شکست مواجه شد، این بار نیز برای چهارمین بار بعد از ۹ روز جنگ، باز هم از رزمندگان حماس و مقاومت شکست خورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اینکه زمان شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت رزمندگان غزه به ۹ روز کاهش یافته، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم نامشروع غاصب در فلسطین است.

علاءالدین بروجردی تأکید کرد: پیروزی حماس در جنگ ۹ روزه با رژیم غاصب صهیونیستی در واقع پیروزی همه مقاومت در جهان اسلام و البته پیروزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که پیوسته از مقاومت حمایت می‌کند، است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان حماس به صراحت اعلام کردند که مقاومت بدون کمک‌های مالی و تسلیحاتی ایران نمی‌توانست به پیروزی برسد، نیز افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است.

انتهای پیام/

This ماخذ: خبرگزاری فارس — .. ..


بازبازنشر: پورتال خبری ممتازنیوز momtaznews.com » سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.