آغاز نظارت شهرداری‌ها بر حمل و نقل بار درون شهری

آغاز نظارت شهرداری‌ها بر حمل و نقل بار درون شهری

عصر خودرو : فعالان عرصه حمل ونقل درون شهری حمل بار می توانند جهت تاسیس شرکت به سازمان تاکسیرانی کرمانشاه مراجعه نمایند.

  قاسمی فر مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان این خبر افزود: بر اساس ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی وظیفه مدیریت و نظارت بر حمل و نقل بار درون شهری در شهرها بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است.
وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه به عنوان پیشگام شهرداری های کشور در زمینه ساماندهی و مدیریت برامور حمل ونقل بار درون شهری وارد حیطه عمل شده و اقدامات اولیه مبنی بر تشکیل این شرکت های حمل و نقل بار درون شهری را در کرمانشاه انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، قاسمی فر با بیان این مطلب افزود: متقاضیان جهت تاسیس شرکت حمل ونقل بار درون شهری می توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه نموده ونسبت به تشکیل پرونده وسیر مراحل اداری آن اقدام نموده و سازمان تاکسیرانی پس از صدور پروانه شرکت نسبت به معرفی مالکین وانت بارهای ساماندهی شده جهت فعالیت در شرکت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: با توجه به دستوالعمل شرکت های فعال در این بخش برنامه ریزی شده و متقاضیان باید طی بازه زمانی خاص با مراجعه به سازمان نسبت به تشکیل پروانه و اخذ پروانه بهره برداری اقدام کنند.
قاسمی فر در خاتمه تاکید کرد :در صورت نداشتن پروانه حمل بار، توسط ارگانهای مرتبط از فعالیت و تردد شرکت های فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سه شنبه ۲۱ شهریور   ۱۴:۲۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.