آغاز نمایشگاه ضیافت از دوشنبه

رئیس شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه قرارگاه اقتصادی با حضور وزرای اقتصادی برای تنظیم بازار ماه مبارک تشکیل می‌شود گفت: نمایشگاه طرح ضیافت با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصد از دوشنبه به مدت ۱۲ روز آغاز به کار می‌کند.

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: از روز دوشنبه نمایشگاه‌ های طرح ضیافت آغاز به کار می‌کنند که به مدت ۱۲ روز فعالیت خود را در شهر تهران و با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی محصولات ارائه خواهند کرد.

وی افزود: مواد غذایی، زولبیا و بامیه، خرما، برنج، روغن، گوشت قرمز، گوشت مرغ و حبوبات از جمله کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها است.

رئیس شورای اصناف کشور گفت: این نمایشگاه در سه نقطه حکیمیه تهرانپارس، مصلی تهران و خاوران آغاز به کار می کنند.

وی افزود: با هماهنگی وزارت صنعت ۱۵ غرفه در این سه نمایشگاه فقط لبنیات و مواد پروتئینی نظیر گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت منطقی عرضه می‌کند.

رئیس شورای اصناف کشور در خصوص افزایش قیمت مرغ گفت: اصناف کشور فقط توزیع‌کننده مرغ هستند اما دلیل گرانی مرغ تأمین نهاده‌ها و تولید است که مربوط به ما نمی‌شود.

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود قرارگاه اقتصادی تشکیل شده است گفت: قرار است این قرارگاه اقتصادی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای اقتصادی دولت برای تنظیم بازار ماه مبارک تشکیل شود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.