آغاز «نوشدارو» در حرم امام رضا (ع) با بازی هدایت هاشمی

جواد اردکانی خبر داد:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مجموعه تلویزیونی «نوشدارو» به کارگردانی جواد اردکانی آخر هفته در شهر مشهد کلید می خورد.

جواد اردکانی در گفت وگو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت: موضوع سریال «نوشدارو» مرتبط با دوران دفاع مقدس است و داستان تلاش افرادی است که در زمان جنگ سنگرسازی می کردند و بعد از جنگ وارد صنعت نفت شدند، اما مشکلات و ماجراهایی برای آنها پیش می آید.

هدایت هاشمی در نقش محمد، سهند جاهدی در نقش سعید ، محبوبه بیات در نقش بی بی جان از بازیگران اصلی نوشدارو و سید جواد طاهری در نقش احمدی معاون وزیر، شیوا خسرو مهر در نقش زهره، ساقی عسگری در نقش عطیه، رز رضوی در نقش سمیه، مهسا روحبخش درنقش حمیده از دیگر هنرمندانی هستند که در مشهد حضور می یابند. این سریال قرار است پنجشنبه درحرم امام رضا (ع) کلید بخورد.

کارگردان« نوشدارو» درباره شروع این سریال در شهر مشهد نیز گفت: قسمتی از اتفاقات داستان در مشهد، فضاهای شهری و همین طور در حرم امام رضا(ع) رخ می دهد که در مجموع حدود ۲۰ روز کار تصویربرداری در این شهر به طول می انجامد.

وی ادامه داد: پس از تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی در مشهد، برای ادامه کار به لوکیشن های تهران می رویم و پس از آن در آذرماه گروه به یکی از کشورهای خارجی که دیگر لوکیشن این سریال هست، می رود.

اردکانی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای انتخاب مکان تصویربرداری لوکیشن های خارج از کشور قطعی نشده و درحال بررسی بین دو کشور برای انجام این کار هستیم.

عوامل سریال «نوشدارو» که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک و به تهیه کنندگی علی لدنی ساخته می شود عبارتند از: جواد اردکانی کارگردان، عارف نامور: مدیر تصویر برداری، مرتضایی مدیر تولید، دستیار اول کارگردان و انتخاب بازیگر: علی بکائیان، طراح گریم: عباس صالحی، صدابردار: مرتضی اسلان زاده.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۵۲۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.