آغاز هفتمین فصل تئاتر شکسپیر آرکانزاس؛ به زودی در یک روستا

۰۲خردادماه،

هفتمین فصل تئاتر تابستانی شکسپیر آرکانزاس، ماه ژوئن (خرداد – تیر) در سالن دونالدرینولدز واقع در پردیس مرکزی دانشگاه آرکانزاس و روستایی در هندریکس، آغاز خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، این فصل شامل چهار اثر “هیاهوی بسیار برای هیچ”، “لیر شاه”، “الیور!” و “رویای نیمه شب تابستان” است که اقتباس شده ویژه مخاطبان جوان است.

به گفته دکتر “مری روت ماروت”- مدیر اجرایی این پروژه- بازیگران، طراحان و خدمه این طرح ۱۲ماه می (۲۲ اردیبهشت) وارد کانوی شدند و از آن زمان فعالیت خود را برای اجرای این چهار نمایش در کانزاس مرکزی آغاز کردند.

آنان ششم ژوئن (۱۶ خرداد) اجرای نمایش “هیاهو برای هیچ” را در روستای هندریکس آغاز می کنند و در ادامه برای اجرای آن در منطقه هنر آرجنتا در ۲۱ و ۲۲ ماه ژوئن (۳۱ خرداد و اول تیر) آماده می شوند.

آثار دیگر این فصل در سالن دونالد رینولدز اجرا خواهند شد.

این در حالی است که به نقل از مدیر اجرایی پروژه، روستای هندریکس طی دو سال قبل میزبان جمعیت بسیاری از تماشاگران بوده و گروه در تلاشند تا با اضافه کردن یک سالن روباز در منطقه آرجنیا، مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

“ربکا اسکالت” مدیر هنری این طرح نیز معتقد است: هر سال تابستان، هنرمندانی از سراسر کشور با تولید پروژه های فاخر ما را در اجرای این طرح یاری می کنند. ارتباط نزدیک ما با این هنرمندان اولین قدم برای نامگذاری این فصل به نام “خانواده” بود. ارتباط پدر و دختری در “لیر شاه”، جستجوی یک یتیم برای یافتن عشق و خانواده در “الیور” و داستانی مشابه در “هیاهوی بسیار برای هیچ” همگی نمایانگر وجوه موضوع مورد نظر در تولیدات امسال است.

رون توماس و هدر دوپری که هر دو تابستان قبل خوش درخشیدند به عنوان داماد مبارز و بئاتریس در نمایش “هیاهوی بسیار برای هیچ” نقش آفرینی می کنند. “رویای نیمه شب تابستان” به کارگردانی بازیگر محبوب، جاش رایس و “الیور” به کارگردانی دی جی سالیسبوری و با بازی وارن کلی و سایمون ماروت به صحنه می روند و”لیر شاه” با بازی هنسون کیز در نقش لیر و به کارگردانی اسکالت اجرای خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.