آغاز هفته هنر چهار محال و بختیاری ۲۵ شهریور در تهران

قانون- هفته هنر استان چهار محال و بختیاری ۲۵ شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، این هفته با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دکتر شاه آبادی معاون هنری وزارت ارشاد ، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان و شخصیت‌های برجسته چهار و محال و بختیاری در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش خواهد یافت.

هفته هنر استان چهار محال و بختیاری یازدهمین هفته هنر استان‌ها خواهد بود که در سال با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه این هفته روز ۲۵ شهریور ساعت ۱۷ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران ، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.

هفته هنر استان چهار محال و بختیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش می‌یابد و در مراسم افتتاحیه تعدادی از هنرمندان و شخصیت‌های فرهنگی برجسته این استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اجرای موسیقی مقامی استان با حضور هنرمندان گروه نوبانگ ، شاهنامه خانه و اجرای نمایش محلی و مراسم آیینی ویژه چهار محال و بختیاری از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه هفته هنر استان چهار محال و بختیاری خواهد بود.

برنامه‌های هنری این هفته از ۲۵ تا ۲۹ شهریور در سالن های اصلی و گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود ، همچنین علاقمندان می توانند در گالری اصلی فرهنگسرا از نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی و همچنین در فضای باز از نمایشگاه صنایع دستی استان بازدید به عمل آورند.

نمایش خیابانی و نمایش های ویژه آیینی سنتی استان از دیگر بخش های برنامه‌های هنری هفته هنر چهار محال و بختیاری است که در محوطه باز فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

بازدید از کلیه برنامه‌های هنری هفته‌های هنر که با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود برای عموم علاقمندان رایگان است.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.