آغاز پخش برنامه تلویزیونی ورزش های موتوری از شبکه ورزش

مجله ماشین- از ماه قبل روزهای ۳ شنبه هر هفته حدود ساعت ۱۱ صبح برنامه تلویزیونی ورزش های موتوری از شبکه ورزش بصورت زنده درقالب برنامه ” حرکت از نو ” با مباحث ” موتور اسپورت” روی آنتن می رود. ونکته حائز اهمیت حضور آقای مسیح فرزانه از اعضاء ارشد هیئت تحریریه مجله ماشین در این برنامه است که مباحث مربوط به خودرو و ورزشهای موتوری شامل فرمول وان ، دبلیو ار سی، مسابقات دی تی ام و… همچنین رقابتهای داخلی اتومبیلرانی را مورد بحث و بررسی قرار داده و پیرامون طراحی در خودرو ، خودروهای کلاسیک و … با مهمانان ویژه به گفتگو می نشیند.

از مهمانان برنامه ایشان می توان به ” آقای حسین خداپرست ” معمار اتومبیلرانی نوین ایران و آقای محمد علی مرندیان ” از قهرمان بنام اتومبیرانی و رالی اشاره داشت.

برای کلیه دست اندرکاران این برنامه بویژه دوست و همکار عزیزمان مسیح فرزانه آرزوی موفقیت و تداوم در کار داریم و به کلیه علا قه مندان برنامه های خودرویی نیز پیشنهاد می کنیم هر چند این برنامه زمان پخش مناسبی ندارد مع الوصف آن را ملاحظه و نظرات خودرا در باره این برنامه با روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در میان بگذارند .


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.