آغاز پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات

۲۶ام بهمن ،

سازمان حج و زیارت اعلام کرد علاقمندان به سفر به عتبات عالیات می توانند از امروز شنبه تا پنجم اسفندماه برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

ممتازنیوز: سازمان حج و زیارت اعلام کرد علاقمندان به سفر به عتبات عالیات می توانند از امروز شنبه تا پنجم اسفندماه برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

 عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، این پیش ثبت نام برای گروه های اعزامی از تاریخ ۹۱/۱۲/۲۴ تا ۹۲/۲/۲۶ در نظر گرفته شده است.

شروع پیش ثبت نام از ساعت ۹ امروز تا ساعت ۲۴ شنبه پنجم اسفند ماه خواهد بود.

 همانند دوره های قبل در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در کاروان ها می بایست در مهلت مقرر در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس www.atabat.haj.ir مراجعه ، نام نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

بر اساس اعلام سازمان حج ، روز یکشنبه ششم اسفند ماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز بعد در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع شوند.

هم چنین این سازمان اعلام کرده است که گروه های ۹۱/۱۲/۲۴لغایت ۹۲/۱/۹ ، نوروزی محسوب می شوند.

افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده اند نیز در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات آن ها (بر اساس گروه بندی مربوطه) به دوره های تازه منتقل و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

اطلاعات متقاضیانی که در دوره قبل حایز اولویت تشرف شناخته شدند اما در گروه ها، ثبت نام نکرده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهند شد و در صورتی که این عده مایل به تشرف در این دوره باشند، لازم است مراحل پیش ثبت نام را تکرار کنند.

علاوه بر آن، اشخاصی که به صورت گروه ۳۵ نفره ثبت نام می کنند، در صورت انصراف تعدادی از آنها ، اگر عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود، گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.