آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری

۲۳ام بهمن ،

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پیش فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت‌های حمل ‌ونقل مسافر از امروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند جهت خرید بلیت از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر یا از طریق درگاه فروش بلیت آنلاین مسافریار به نشانی www.mosaferyar.irاقدام نمایند.

پیش فروش بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت حضوری نیز از اول اسفندماه در مراکز تعیین شده توسط ادارات کل استانی حمل ‌و نقل و پایانه‌ها در سراسر کشور و در شهر تهران در مراکز تعیین شده، اجرا می‌شود . لیست مراکز فروش بلیت از طریق جراید در رسانه‌ها در خدمت هموطنان قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش ، طرح جابه جایی مسافران نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز و ۱۶ فروردین ماه ۹۲ پایان می‌یابد. در این مدت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تدابیر و تسهیلات لازم را برای جابجایی روان و ایمن مسافران با استقرار نیروهای نظارتی و اجرایی، با همکاری تشکلهای صنفی حمل‌ و نقل مسافر، شرکت‌های حمل‌ و نقل، سازمان ‌ها و ارگان‌های امدادی ارایه دهنده‌ی خدمات در جاده‌ها، پیش‌بینی کرده است. در طول این ایام هموطنان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و پیشنهاد علاوه بر مراجعه به نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مستقر در پایانه‌های عمومی مسافر، از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ اقدام کنند.

اقتصام (۱) ** ۱۵۷۴ **۱۵۶۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.