آغاز پیش فروش تویوتا کرولا ۲۰۲۲

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

از امروز شنبه ۲۴ خرداد ماه ۹۳ تویوتا کرولا ۲۰۲۲ مدل GLI با حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی نیز با شرایط فروش اشاره شده در آگهی به فروش می رسد.

آغاز پیش فروش تویوتا کرولا 2015

 از لحظه تولید کرولا (Corolla) یعنی سال ۱۹۶۶، تا ماه جولای ۲۰۲۲ در حدود ۴۰ میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش رفته است. رکوردی بی‌نظیر  که انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها رقیبی برایش پیدا شود.این خودروی محبوب و قدیمی به کیفیت، دوام، مصرف کم و اقتصادی بودن شهرت دارد. عواملی که موجب شده است کرولا را پرفروش ترین خودروی جهان کند.

آخرین مدل کرولا (۲۰۲۲)، در طراحی اتاق و بدنه دگرگون شده است و نمایی جذاب تر، هیجان انگیزتر و تهاجمی تر نسبت به مدل های قبلی دارد.از نظر قدرت و عملکرد موتور، مدل ۲۰۰۰ سی سی کرولای ۲۰۲۲ دارای موتور ۴ سیلندر خطی است که می‌تواند به کمک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک، حداکثر ۱۴۳ اسب‌ بخار نیرو تولید کند.

مدل جدید XLI Special به تازگی عرضه شده است. این مدل بین مدل استاندارد XLI و مدل فول GLI قرار دارد. امکانات مدل XLI Special همانند مدل فول GLI است با این تفاوت که تجهیزاتی مانند سانروف و تنظیم خودکار ارتفاع چراغ‌های جلو را ندارد، سیستم تهویه مطبوع آن به صورت دستی تنظیم می‌شود و دارای رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی است.

جدول پیش فروش :
3z048hyi2te1bt3d050.png

مشخصات فنی تویوتا کرولا ۲۰۲۲

— .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.