آغاز کمک‌های مالی و غیر مالی به صنایع دانش بنیان

آرشیو خبراقتصادیاقتصاد کلان کد مطلب: ۱۰۳۸۲۸     

مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید خبر داد

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی

مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید از کمک‌های مالی و غیر مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از صنایع دانش بنیان خبر داد.

یکشنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۰:۴۳

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از شاتا، کیومرث فروتنی مسوول دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: این معاونت به صنایع دانش بنیان کمک‌های مالی (وام‌های قرض الحسنه با وثایق غیر ملکی و با باز پرداخت ۲ ساله) و غیر مالی ارایه می‌دهند تا این صنایع شکل گرفته و روی پای خود بایستند.
 
وی ادامه داد: همچنین معاونت مذکور از طریق پارک‌های علمی و فناوری کمک‌هایی برای استقرار این صنایع انجام می‌دهد و به‌ویژه در بحث بازار یابی و توسعه صادرات هم حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد.
 
فروتنی افزود: استفاده از صندوق نوآوری و شکوفایی از اولویت‌های کاری معاونت مذکور بوده، چرا که این صندوق اعتبارات خوبی دارد و می‌تواند از صنایع دانش بنیان حمایت کند.
 
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی را حمایت از صنایع دانش بنیان برشمرد و اضافه کرد: حمایت از این صنایع از سوی کار گروه حمایت از تولید نیز پیگیری می‌شود.
 
فروتنی از دیگر مباحث مطرح شده در کارگروه حمایت از تولید ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان و تاکید کرد: این موضوع همواره مورد تاکید مسئولان عالی رتبه نظام است و در دستور کار کارگروه قرار گرفته است.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.