آغاز به کار ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است فارس- ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات با حضور وزیر ارتباطات، وزیر علوم و رئیس ارتباطات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات از فردا به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود.

این همایش با حضور رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کامران دانشجو وزیر علوم و فناوری و فرانسوا گابریل رانسی رئیس اداره ارتباطات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود.

این همایش هر دو سال یکبار با هدف هم‌اندیشی در حوزه‌های مخابرات و کامپیوتر برگزار می‌شود و طی آن آخرین پیشرفت‌های علمی و پژوهشی، آینده تکنولوژی‌های مخابراتی و تئوری‌های تازه توسط مالک‌نظران و مالکان تکنولوژی در قالب مقالات علمی، کارگاه های آموزشی و میزگردها ارائه می‌شود.

دبیر خانه این سمپوزیوم، ۵۶۹ مقاله و پیشنهاد ۶۴ کارگاه آموزشی را از ۲۴ کشور جهان دریافت نموده که از این میان ۲۵۵ مقاله و ۱۹ کارگاه آموزشی پس از ارزیابی در ۶ کمیته فنی که با حضور ۴۷ محقق و اندیشمند از دانشگاه و صنعت تشکیل شده، انتخاب شده است.

محورهای این سمپوزیوم آنتن و امواج، مخابرات بی‌سیم، سیار و ماهواره‌ای، سیستم‌های مخابرات نوری، تئوری شبکه‌های مخابراتی، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی در زمینه‌های ICT و موارد استراتژیک در حوزه ICT است.

در حاشیه این سمپوزیوم یک نمایشگاه جانبی به منظور ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این سمپوزیوم توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجمن مهندسی برق و الکترونیک ایران (IAEEE) و بخش ایران IEEE برگزار می‌شود.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.