آفاق: انگیزه ویژه ای مقابل مهرام نداشتم/میلیچ: غیبت کامرانی در تیم به چشم می آمد

۳۰م دیماه ،

حامد آفاق ستاره تیم بسکتبال پتروشیمی مقابل مهرام و مارکو میلیچ بازیکن خارجی مهرام از شرایط بازی شب قبل می گویند.

حامد آفاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با مهرام توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان ما با تمرکز خوبی به زمین آمدند و همین سبب برد تیم شد. هر کدام از بازیکنان نیمکت هم که به زمین آمدند به تیم کمک کردند.

سانی بعد از آندره پیتس بزرگترین خارجی لیگ ایران است

ویس از بازی کنار سانی بچیرویچ راضی است و ادامه می دهد: به نظرم سانی بچیروویچ بعد از آندره پیتس یکی از بزرگترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمده و سطح یک بازیکن با سابقه بازی در اروپا را نشان می دهد. بازیکنی در سطح اروپا در هر نقطه ای از زمین کار خود را درست انجام می دهد و حتی در دفاع دبل تیم حریف هم وظیفه اش را انجام می دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازی با مهرام انگیزه مضاعفی برایش به همراه دارد، اشاره کرد: من همیشه سعی کرده ام بهترین بازی را نه تنها مقابل مهرام بلکه روبروی تمام تیمها انجام دهم. شرایط  ویژه و انگیزه مضاعف در این میان مطرح نیست. گاهی دو شوت بیشترمان گل می گردد و چنین بحثهایی به خصوص با توقعات مردم پیش می آید.

بازیکن سابق مهرام اضافه کرد: مهرام جزء تیمهای مدعی قهرمانی است و به طور طبیعی تیمی با این شرایط وقتی عقب افتاده باید فشار را به حداکثر برساند. اگر ما هم در این موقعیت بودیم قطعا در دقایق آخر باید به همین شکل حمله می کردیم. نتیجه نزدیک پایان کار هم به همین سبب بود.

 روزبه گاهی بی تجربه بازی می کند

آفاق از خارج رفتن روزبه ارغوان هم تیمی اش گفت: روزبه گاهی بی تجربه بازی می کند در حالی که باید در طول بازی حواسش به بالا رفتن خطاها باشد و با آرامش بیشتری بازی کند.

ملی پوش پتروشیمی تاکید کرد: این برد و باخت تاثیری در صدرنشینی ما نداشت اما در روحیه تیمی بسیار تاثیرگذار بود. به خصوص که مهرام هم واقعا خوب کار کرد. آنها هر جایی که می خواستند گل زده و به محض کم کردن فشار از طرف ما نتیجه را نزدیک می کردند. ضمن اینکه نبود مهدی کامرانی هم در تیمشان تاثیر گذاشته بود.

میلیچ: تا لحظه آخر جنگیدیم

مارکو میلیچ هم بعد از دومین باخت پیاپی تیمش گفت:‌ما تا لحظه آخر جنگیدیم اما در نبود مهدی کامرانی کمی برای سازماندهی تیم مشکل داشتیم. مربی تیم به بازیکنانی شانس بالای بازی داد که معمولا در این حد بازی نمی کنند. پتروشیمی هم واقعا خوب بازی کرد و ما موقعیتهای آخر بازی را از دست دادیم.

بازیکن مهرام ادامه داد: بازی هفته قبل با زنجان واقعا عجیب و غریب بود، چنین شرایطی در زمین هر ده سال یک بار پیش می آید اما اتفاقات آن بازی هیچ تاثیری در این دیدار نداشت. ما باید کمی تمرکز خود را در تمرینات بیشتر کنیم و البته منتظر بازگشت مهدی کامرانی باشیم که حضورش برای تیم واقعا مهم است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.