آقاتهرانی: ارزش قانون اساسی به امضاء مقام ولایت است/ کسانی که کارشان با ولایت فقیه زاویه گرفت، به جایی نرسیدند

۱۰م دیماه ،

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به کسانی که می​گویند ولایت ولی فقیه، به خاطر قانون اساسی است، گفت: قانون اساسی از آسمان نیامده است؛ ارزش قانون اساسی به امضاء مقام ولایت است.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع دانش پژوهان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان ‌این‌که عده ای دانسته و ندانسته مسائلی را برای برخورد با شخص ایشان پیش می آورند، گفت: اگر مقام ولایت به درستی بین ما شناخته می شد و خود ما هم آن جور که باید برای پشتیبانی از ولایت می ایستادیم بسیار از مشکلات حل می شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که یکی از مشکلات ما در مجلس این است که همه خودشان را صاحب نظر می دانند بیان داشت: وقتی اختلافی بین مجلس و دولت پیش می آید، باید ببینیم کسی که از آن بالا نگاه می کند چه می بیند، ولی فقیه خطر دشمن را به درستی متوجه می گردد، باید به او اعتماد داشت.

وی با تأکید بر این‌که کسانی که کارشان با ولایت فقیه زاویه گرفت، به جایی نرسیدند، گفت: این ها تجربیاتی است که باید در انتخابات بعد مورد توجه قرار گیرد؛ باید اصلاح {اصلح} را انتخاب کرد.

آقاتهرانی در پایان با بیان این‌که کسانی که رهبر معظم انقلاب را تنها می گذارند، نه دنیا دارند و نه آخرت، گفت: ولایت هر جایی وارد شود، همه چیز درست می گردد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.