آقاتهرانی در جمع خبرنگاران: جبهه پایداری برای اعلام کاندیدای خود به توافق نهایی نرسیده است

۲۶ام بهمن ،

مرتضی آقاتهرانی گفت: برای اعلام کاندیداتوری هنوز به توافق نرسیده‌ایم و اینکه عده‌ای اعلام کرده‌اند که جبهه پایداری سه کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده است را تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی آقاتهرانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد اینکه آیا باقری لنکرانی گزینه اصلی این جبهه است گفت: ما به دنبال کاندیدای اصلح هستیم، تا به حال اسامی نوشته شده است و ما در حال بررسی در مورد انتخاب یک کاندیدا هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه گفته می‌شود، گروهی سال آینده قرار است با آرم امام زمان(عج) به صحنه بیاید که جریان حاشیه دولت است ابراز عقیده کرد: از این نوع رفتاری که این گروه دارند، بعید نیست که از جریانات حاشیه‌ای دولت باشد.

وی در مورد اتفاقات اخیر مجلس گفت: یکشنبه هفته قبل روز بدی بود به این سبب که از مسئولین بداخلاقی را شاهد بودیم، وزیر مورد نظر تا قبل از ظهر قطعا رای می‌آورد ولی بعدازظهر و بعد از صحبت‌های رییس جمهور همه چیز عوض شد.

وی در پایان در مورد ائتلاف با ۱ + ۲ گفت: ما با ۱ + ۲ رابطه خوبی داریم ولی در مورد ائتلاف با این‌ها باید با سخنگوی جبهه صحبت داشته باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.