آقازمانی: به مدیریت رویانیان اعتقاد دارم

۲۸م آذر ،

   سامان آقازمانی دربارهٔ بلاتکلیفی‌اش در پرسپولیس اظهار داشت: پس از اینکه در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتم از باشگاه درخواست کردم با توجه به پیشنهاد‌هایی که داشتم تکلیفم را زودتر مشخص کند.

وی افزود: من ۴ سال در پرسپولیس بازی کردم و الان هم فقط ۲۳ سال دارم. در اکثر بازی‌های ۴ سال قبل پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و حتی به تیم ملی رسیدم اما الان حق من است که اینطور بلاتکلیف باشم؟

به گزارش فارس، وی افزود: ‌اگر قرار است از پرسپولیس بروم، قراردادم را فسخ کنید. اگر می‌خواهید من را قرضی به تیم دیگری بدهید پس چرا تکلیفم را روشن نمی‌کنید؟ فقط ۳ روز مانده تا نقل و انتقالات تمام شود و دوست دارم پرسپولیس من را بلاتکلیف نگذارد.

آقازمانی ادامه داد: البته من به مدیریت رویانیان اعتقاد دارم و او را باور دارم چون مدیریتش را در پرسپولیس دیده‌ام که چگونه موفق بوده ولی می‌خواهم هرچه سریعتر با توجه به قابلیت و درایتی که دارد من را بین زمین و هوا نگذارد تا تکلیفم روشن شود.

وی خاطرنشان کرد: دوست ندارم در فوتبالم وقفه‌ای ایجاد شود و می‌خواهم با قدرت بازی‌هایم را ادامه بدهم تا هیچگونه مشکلی برایم ایجاد نشود و زودتر به روزهای اوجم برگردم. حقم نیست با من اینطور رفتار کنند. من جلوی مردم آبرو دارم و می‌خواهم تکلیفم زودتر مشخص شود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.