آقایان هرچه زودتر خود را به خانه برسانید!

فروردین ۱۴۰۳

مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهند مردانی که در کارهای خانه به همسرشان و دیگر اعضای خانواده کمک می‌کنند کمتر دچار افسردگی می‌شوند و از میزان سلامتی بیشتری نیز برخوردار می باشند.

به گزارش خبرنگار کلینیک ممتاز نیوز، مردانی که علاقه به آشپزی دارند و مهارت‌های خانه‌داری را تا حدود زیادی بلد می باشند اشخاص خوشبین و موفقی در زندگی مالی و محیط کسب و کار خود می باشند.

دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی ۱۸۰۰ داوطلب مرد دریافتند مردانی که در کارهای خانه به همسرانشان کمک می‌کند و مهارت‌های آنان در سطح بالایی قرار دارد و در زندگی خود بسیار موفق می باشند و کمتر دچار بیماری‌های مختلف به ویژه بیماری‌های افسردگی و روحی و روانی می‌شوند.

بیشتر مردان فقط تمایل دارند برای رفع نیازهای مالی به کار کردن در بیرون از منزل بپردازند و احتیاجات خانه را تامین کنند این طرز فکر وابستگی اطرافیانشان را به آن‌ها کمتر می‌کند و خواه و ناخواه با مشکلات زیادی در کسب درآمد و به اصطلاح پول درآوردن روبرو می‌شوند.

مردان باید با وقت گذاشتن در محیط خانه کمی از دقت خود را صرف کار و انجام کارهای منزل کند تا سلامت بدنی‌َ آنان افزایش یابد و به فردی شاد تبدیل شوند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.