آقای حق‌شناس، دولت‌هایی که سرنگون شدند از حمایت امریکا برخوردار بودند!

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: دولت‌هایی که در جریان بیداری اسلامی سرنگون شدند بیشترین حمایت را از سوی غرب داشتند.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با انتقاد از اظهارات حق‌شناس در مناظره اخیرش با رسایی مبنی بر ضعف ایران در برابر امریکا اظهار داشت: باید iبه‌طور دقیق تبیین کنند که منظورشان از قدرت چیست و آیا صرف پسندیده شدن از سوی غرب، کشوری قدرتمند می‌شود؟

وی افزود: همانطور که شاهد هستیم دولت‌هایی که در جریان بیداری اسلامی سرنگون شدند بیشترین حمایت را از سوی غرب داشتند در این صورت باید گفت بسیار قدرتمند بودند و نباید سرنگون می‌شدند.

کوهکن بر همین اساس تصریح کرد: وقتی جهان از دوقطبی بودن خارج شد و امپریالیسم iبه سوی دهکده بزرگ جهانی رفت، امریکا دنیا را در دست خود دید‌، هم‌اکنون ما کشوری هستیم که زیر بار زور استکبار نمی‌رویم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که آنهایی که هم‌اکنون دم از ضعف ایران می‌زنند خودشان مایل iبه مذاکره با امریکا بودند،‌ گفت: اگر امریکا از برقراری ارتباط حسن نظر داشت،‌ این حسن نیت خود را ثابت می‌کرد اما همانگونه که دیدیم اوباما iبه محض اینکه مجددا پیروز انتخابات شد، اولین کاری که کرد تحریم‌ها علیه ایران را برای مدت یک سال دیگر نیز تمدید کرد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با اشاره iبه این نکته که تنها دلیل امریکا از مذاکره رفع غافلگیری از موضوع بیداری اسلامی و iبه خطر افتادن همهیت رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: هم‌اکنون می‌خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند تا بگویند ایرانی که ۳۰ سال مقاومت کرده هم‌اکنون در برابر خواسته‌های ما کوتاه آمده است.

وی افزود: من از کسانی که خود را فعال سیاسی می‌دانند تعجب می‌کنم که تحلیل‌هایشان حتی با منطق معمولی هم سازگار نیست.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در پایان با اشاره iبه اعترافات قذافی و یاسر عرفات در اواخر عمرشان خاطرنشان کرد: نهایتا قذافی iبه این موضوع اعتراف کرده بود که امریکا در قراردادهایی که در جهت ساخت تأسیسات هسته‌ای در این کشور با لیبی بسته بود حتی iبه یکی از موارد آن هم تعهد نکرد؛ یاسر عرفات نیز در اواخر عمرش بزرگ‌ترین اشتباه خود را اعتماد iبه امریکا می‌دانست،‌ از این رو iبهتر است آقایان هنگام سخنرانی حداقل iبه تجارب گذشتگان نیز گذری بیاندازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.