آقای کفاشیان مگرمی‌شودنامه مراندیده باشید؟

۲۹م دیماه ،

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در واکنش به مطالب عنوان شده در برنامه ورزش و مردم توسط علی کفاشیان و بهرام شفیع اظهار کرد: بنده تنها یک نامه به کفاشیان نوشته‌ام که این نامه هم محرمانه بود، بنابراین نمی‌دانم چطور متن این نامه به دست برنامه ورزش و مردم رسیده بود! همچنین از سوی شفیع مجری برنامه عنوان شد که بنده در نامه نوشته‌ام در راستای صیانت از آرای مجمع از مسئولیتم انصراف می‌دهم، در حالی که این موضوع واقعیت ندارد!

بهروان گفت: در آن نامه نوشته‌ام در راستای صیانت از فوتبال ملی که مساله‌ای مهم است و بالاتر از آرای مجمع است چنین تصمیمی گرفتم و انصراف می‌دهم. ضمن اینکه بنده به کفاشیان احترام می‌گذارم و ایشان را شخص متدینی می‌دانم، او خودش این را می‌داند اما متعجبم که چرا عنوان کرد این نامه را اصلا ندیده است! ایشان نباید بگوید من این نامه را ندیده‌ام، نامه جدیدی در کار نیست، همان یک نامه بود که بنده به صورت محرمانه آن را برای ایشان نوشتم، مگر چنین چیزی امکان دارد که نامه را ندیده باشد؟!

بهروان با ابراز گله‌مندی عنوان کرد: جای تعجب دارد که او این حرف را زد، من به هیچ کسی حتی هیات رئیسه دربارهٔ نامه صحبتی نکرده بودم. انتظار داشتم ایشان درست بگوید. دیگر نباید از حجب و حیای ما سوء استفاده شود. من که بچه نیستم.

رئیس پیشین سازمان لیگ گفت: من سواد کافی دارم و اتفاقا درس‌هایم را قبل از انقلاب خوانده و مدارکم را از این دانشگاه‌های پولی نگرفته‌ام. البته نمی‌خواهم به کسی جسارت یا توهین کنم و نمی‌خواهم به کسی بر بخورد اما شخص تحصیل کرده‌ای‌ام و خودم می‌دانم چه کار کرده‌ام، اتفاقا کپی این نامه را نزد خودم دارم و از تک تک جملاتی که در آن به زبان آورده‌ام را حفظم. تاکید کرده‌ام که برای صیانت از فوتبال ملی که برتر از اشخاص است چنین کاری می ‌کنم. اشخاص مهم می باشند اما احترام به آنها به خاطر عملکردشان است.

بهروان گفت: دوست نداشتم در برنامه ورزش و مردم بیایم و چنین صحبت‌هایی را مطرح کنم، چون فوتبال ما به اندازه کافی خودش مشکل دارد. من هم ادعایی ندارم، دو شغله هستم و به قانون احترام گذاشتم اما هر چه هست را باید رو راست گفت، نباید از صداقت‌ها سوء استفاده کرد. اگر غیر از این باشد فوتبال ما و کار ما ضربه می‌بیند.

وی خطاب به کفاشیان تصریح کرد: آقای کفاشیان می‌دانم تحت فشار بودی و این موضوع را قبول دارم، حتما مشکل فوتبال من بودم که نامه‌ای نوشتم و انصراف دادم اما در حدیثی از امیرالمومنین (ع) آمده است: “اگر حقیقت را کامل نگفته و آن را نصفه بگویید، نصفه دیگر آن را می‌تواند دروغ پر کند.” بنابراین چنین انتظاری از شما نداشتم.

بهروان در پاسخ به این سوال که اگر خودتان نامه‌ای به کفاشیان نداده و از مسئولیتان انصراف نمی‌دادید، رئیس فدراسیون مستقل از تصمیم مجمع می‌توانست شما را کنار گذاشته و سرپرست جدیدی را معرفی کند؟ گفت: خیر، قانونا نمی‌توانست چنین کار کند. این تنها مجمع بود که باید تشکیل جلسه می‌داد و در این باره تصمیم می‌گرفت، چون بنده رای‌ام را از مجمع گرفتم و این اعضای مجمع بودند که مرا برای این مسئولیت انتخاب کرده بودند. بنابراین فدراسیون به طور مستقل نمی‌توانست رای مجمع را باطل اعلام کند. من تاکنون یک کلمه دربارهٔ اشخاص صحبتی نکردم که تلقی توهین به آنها شود و اصلا چنین چیزی را درست نمی‌دانم. اهل دروغ هم نیستم و بنده را خیلی‌ها سال‌هاست که می‌شناسند و متقابلا انتظار دارم دربارهٔ خودم همین رفتار وجود داشته باشد. من به فوتبال نیامده بودم که دین و آخرتم را به دنیا بفروشم و اصلا تربیتم اجازه چنین کاری را به من نمی‌دهد. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که شاید یک روزی آنها را به زبان بیاورم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.