آقای خاتمی می‌شود به سوالم پاسخ بدهید‍؟

۱۳م آذر ،

تازه ترین مطلب انتشار یافته در وبلاگ شفق اردکان سوالاتی از آقای خاتمی دربارهٔ فتنه ۸۸ پرسیده شده است که خواندنش خالی از لطف است.

به گزارش مجله شبانه  ممتاز نیوز، وبلاگ شفق اردکان در تازهترین نوشته خود آورده است:

باز نزدیک انتخابات ریاست جمهوری شدیم و هیاهوی طالبان قدرت و یا تشنگان خدمت از طیفهای مختلف با سلایق گوناگون سیاسی بلند شده است. مدتی بود که چهره تان را کمتر زیارت میکردیم، اما این روزها دیدن عکس شما در رسانه ها چندان دور از انتظار نیست. هشت سال ریاست جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشتید. مسلماً خدمات شایانی برای این مرز و بوم و برای این مردم خوب انجام داده اید. اجرتان با جدتان. متشکرم. از خدا میخواهم هر خدمتی که به این نظام و ملت غیور کردید را بی پاسخ نگذارد و اولیاءالله دست شما را در وقت مصایب بگیرند.

اما جناب آقای خاتمی؛ یک سوال دارم که بدجوری ذهنم را می آزارد. بگذارید بدون مقدمه مطرحش کنم. شنیدم چندی پیش در جمع تعدادی از دانشجویان گفته بودید: «من شنبه پس از انتخابات به دیدن میرحسین موسوی رفتم و به او گفتم ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گرفته باشد اما تقلبی که رای تو را عوض کرده باشد اتفاق نیفتاده است. من مطمئنم که شما رای نیاورده‌ای». سوال من این است: چرا این حرف را همان روزهای پرالتهاب در رسانه ها و تلویزیون و روزنامه ها مطرح نکردید؟ چرا علنی نگفتید من مطمئنم که موسوی رای نیاورده‌ است؟ میدونستید اگر این حرف را همان روزها زده بودید چه خونهایی بر زمین ریخته نمیشد؟ خداییش برای کشته شدن این همه جوان که دروغ تقلب موسوی و کروبی را باور کردند عذاب وجدان ندارید؟ اگر نه که خداییش بسیار دل گنده اید!

میدونید چقدر هزینه به نظام تحمیل شد؟ چقدر دشمنان برای تحریم و فشار باانگیزه تر شدند؟ امروزه خودتان را در این فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان مقصر نمیدانید؟ چرا خواب شیطانی بهاییت، منافقان، سلطنت خواهان، پسمانده های پهلوی، آمریکا و اسرائیل را برهم نزدید؟ در اون روزها، خوشحالی مریم رجوی و معاندینی چون نوری زاده و سازگارا را ندیدید؟ خوشحالی ربع پهلوی را ندیدید؟ نطقهای ایهود باراک جنایتکار را نشنیدید؟

شما که میدانستید ادعاهای موسوی و کروبی دروغ است پس چرا به طرفداران خودتان هم خیانت کردید و آنان را بازیچه قرار دادید؟ چرا اینقدر دیر گفتید :«من مطمئن بودم که موسوی رای نیاورده‌ است»؟ آخه چرا؟ آیا روزی میرسد که پاسخ بنده حقیر را بدهید؟

راستی از گوشه وکنار میشنوم که اطرافیانتان در تلاشند دوباره برای انتخابات، شما را به صحنه بیاورند. عجب پرروهایی می باشند اونها! سابقه سیاسی طیف شما در این چندسال خصوصا در این چهار سال اخیر به قدری خراب است که پیشنهاد میکنم آن را همش نزنید والا گندش بیشتر در می آید؛ که اگر درآید بیشتر از همه دامان خودتان را میگیرد. این را به همان ساده لوحانی میگویم که در سر خیال خام میپرورانند.

کیست که نداند نتانیاهو اول‌وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرده که «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می باشند!». شیمون پرز، رئیس‌جمهور رژیم اسرائیل هم گفته: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند». گیریم آنان قصد سوءاستفاده از فتنه ۸۸ را داشته اند و حرفهای بی ربط زده اند، قبول. اما من در عجبم چرا مدعیان اصلاحات نسبت به اظهارات آنان واکنشی نشان نداده و حتی به‌طور شفاهی و نه فقط به تصریح بلکه به تلویح و کنایه هم اظهارات آنها را نفی نکردند؟!

در هرصورت دوست داشتم پاسخی برای این سوالاتم پیدا کنم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.