آقای خاص هم در امان نماند +عکس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

خوزه مورینیو هم با انتشار یک عکس شرکت خود را در کمپین چالش سطل یخ اعلام کرد.

اگر در روزهای گذشته وبگردی کرده باشید احتمالا با ویدیوهای ریختن یک سطل آب یخ بر روی چهره های بزرگ وب برخورد کرده اید. خوزه مورینیو هم با انتشار یک عکس شرکت خود را اعلام کرد.

اما داستان از چه قرار است؟ این کمپین که Ice Bucket Challenge یا چالش سطل یخ نام دارد از شرکت کننده می خواهد تا یک سطل آب یخ را بر روی سر خود خالی کند و سه نفر را به این بازی دعوت کند. در صورتی که این دعوت توسط فرد رد شود باید مبلغ ۱۰۰ دلار را برای کمک به بیماری ALS پرداخت نماید. افراد می توانند بعد از ریختن آب یخ بر روی سر خود به صورت داوطلبانه این مبلغ را پرداخت نمایند.

خوزه مورینیو

در چند وقت اخیر افراد مشهور بزرگی در همه زمینه ها از سیاست گرفته تا هنر و ورزش در چالش سطل آب یخ که در حمایت از بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS ) انجام می‌شود، شرکت کرده‌اند که حضور در این چالش باعث شده برای این دسته از بیماران کمک‌های مالی قابل توجهی جمع‌آوری شود.
اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS ) بیماری است که افراد مبتلا به آن معمولاً دچار ناتوانی‌های حرکتی شده و سه تا پنج سال پس از ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می‌دهند. اگر چه ۲۰ درصد این بیماران تا ۵ سال و ۱۰ درصد آنها تا ۱۰ سال زنده خواهند ماند.

مشرق

اخبار مرتبط :

شوخی وحشتناک ستاره های فوتبال با هم!+تصاویر

— .

ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.