آقای خاص و سودای حضور در لیگ برتر

۲۶م دیماه ،

خبرگزاری فارس: سرمربی پرتغالی رئال مادرید گفت: عاشق اولین روز تا آخرین روز حضورم در انگلیس هستم.
 
ژوزه مورینیو با اشاره به تأثیری که حضور در چلسی بر روی کارش داشت، تأکید کرد که روزی برای مربیگری در لیگ برتر به انگلیس بازخواهد گشت.

مورینیو ۴ سال را در استمفوردبریج گذراند و آبی‌های لندن را به دو قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، ۲ قهرمانی در جام اتحادیه رساند.

رئال مادرید هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در مکان سوم جدول لالیگا قرار دارد و شایعات بسیاری پیرامون خروج مورینیو از سانتیاگوبرنابئو مطرح شده است.

در حالی که آینده رافائل بنیتس در چلسی نامعلوم است و مورینیو مدام به تمجید از فوتبال انگلیس می‌پردازد، احتمال خروج وی از سانتیاگو برنابئو و حضورش در انگلیس بسیار بسیار است.

مورینیو اظهار داشت: جای بهتری از انگلیس سراغ ندارم. در انگلیس احساسات واقعی برای هر بازی را احساس می‌کنید. نه تنها علاقه به باشگاه‌ها که علاقه به فوتبال در این کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: خاطرات بسیار خوبی از انگلیس دارم. عاشق اولین روز تا آخرین روز حضورم در انگلیس هستم. غصه روز آخرم را نمی‌خورم؛ پس از آن به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که به ایتالیا بروم و موفقیت‌هایی را در آنجا و همچنین اسپانیا به دست آورم. اما می‌دانم که روزی دوباره به فوتبال انگلیس بازخواهم گشت.

مورینیو بر پیروزی چلسی مقابل منچستریونایتد در سال ۲۰۰۷ در جام حذفی انگلیس به عنوان یکی از بهترین خاطراتش اشاره و خاطرنشان کرد: یادم می‌آید لحظه‌ای که برای گرفتن جام از پله‌های ومبلی بالا رفتم چه حسی داشتم. جام حذفی بیانگر عشق به فوتبال و نشان دهنده فوتبال پاک است و بوی خوب فوتبال را می‌دهد.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید اضافه کرد: اگر در انگلیس باشید این را حس می‌کنید. از اینکه در فوتبال فعالیت می‌کنید، حتی در بدترین لحظات احساس غرور خواهید کرد.

مورینیو گفت: این فوتبالی است که هنگامی که یک کودک میباشید در خیابان‌ها آغاز می‌‌کنید و با گذشت زمان وارد رقابت‌های معتبر و دنیای واقعی فوتبال می‌شوید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.