آقای رئیس جمهور به تماشای فیلم جدید جورج کلونی نشست!

 

اوباما به تماشای فیلم «مردان تاریخی»، آخرین ساخته جورج کلونی نشست.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در یک اکران خصوصی در کاخ سفید، به تماشای فیلم «مردان تاریخی»، آخرین ساخته جورج کلونی، ستاره هالیوود نشست.

به گزارش ایندی وایر، جورج کلونی دوست صمیمی و هم حزبی اوباما بوده و در طول دو دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری امریکا نیز از حامیان سرسخت وی بوده و کمک‌های مالی زیادی برای اوباما جمع آوری کرده، البته مت دیمون یکی از بازیگران این فیلم در جریان دور گذشته انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به پیزوری اوباما انجامید، به یکی از منتقدان او تبدیل شده بود.

مردان تاریخی که به تازگی در جشنواره فیلم برلین به نمایس درآمده تا زمان برگزاری مراسم اسکار امسال در روز دوم مارس با اجرای «آلن دی جنرس» در لس آنجلس در آمریکا اکران عمومی نخواهد شد.

در فیلم «مردان تاریخی» که جورج کلونی کارگردانی آن را بر عهده دارد، علاوه‌ بر حضور وی به عنوان بازیگر، چند چهره مشهور دنیای سینما از جمله «مت دیمون» و «کیت بلانش» نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

مردان تاریخی فیلمی است که از کتاب پرفروش «رابرت ارسل» ساخته می‌شود و داستان یک گروه تجسس است که به فرمان «روزولت»، به دنبال یافتن آثار تاریخی می‌روند که سربازان نازی آن را طی جنگ جهانی دوم ربوده بودند. این سربازان طی جست‌وجوهای خود میلیون‌ها اثر هنری را که به دستور هیتلر دزدیده و پنهان شده بود پیدا می‌کنند.

کلونی دربارهٔ موضوع فیلم جدیدش می‌گوید: «همیشه علاقه‌مند بودم فیلمی دربارهٔ جنگ جهانی دوم را کارگردانی کنم. موضوع این سربازان بسار جذاب و خاص است. این مردان ابرقهرمان نیستند، اما برای بیش از پنج سال تمام مناطق جنگی را در جست‌وجوی این آثار طی می‌کنند و این در حالیست که هیچکس حاضر به همکاری با آنان نمی‌شود. سعی کردم در این فیلم صحنه‌ها را به خوبی به تصویر بکشم و در عین حال ریتم فیلم را نیز حفظ کنم؛ برای من بسیار مهم است که طوری این وقایع را نشان دهم که از ارزش این سربازان کم نکند.»

جرج کلونی در تور تبلیغاتی این فیلم نیز اعلام کرده که فرانسه باید تابلو «مونالیزا» شاهکار «داوینچی» را به کشور مبدا ایتالیا بازگرداند و در جشنواره فیلم برلین نیز خواستار بازگرداندن مجسمه‌های «الگین»، متعلق به معبد پانتون از موزه بریتانیا به کشور صاحبش یونان شده بود.

منبع: ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.