آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست چرا وزیر خارجه ایران شدید؟

نماینده اسدآباد در مجلس با انتقاد از سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه در عربستان گفت: آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست چرا وزیر خارجه ایران شدید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس با انتقاد از سخنان وزیر امور خارجه در اجلاس مکه و خطاب به وی گفت: سران دیکتاتور عربستان در طول ۳۳ سال گذشته همواره مقابل آرمان‌های امام(ره) و شهدا قد علم کرده و در برخی مواضع مبارزه‌ای جدی با کشور ما داشته است و در زمانی که عربستان چنین موضع‌گیری‌های را در خصوص مردم مظلوم سوریه اتخاذ می‌کند، آیا اظهار این سخنان شما خردمندانه است؟

وی در ادامه افزود: وزیر امور خارجه در سخنانی گفته که عربستان خانه من است و من در اینجا احساس آرامش می‌کنم؛ آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست، پس چرا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدید؟

گفتنی است علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در گفت‌وگوی مطبوعاتی در کاخ کنفرانس‌ها در جده، با ابراز امیدواری از این که نتایج ملموسی به نفع امت اسلامی از این کنفرانس حاصل شود، بیان کرد: در اینجا احساس می‌کنم که در خانه خود هستم؛ من مدت چهار سال در جده زندگی کرده‌ام. عربستان کشوری مقدس است و من برای ملت و دولت عربستان آرزوی توفیق، عزت و سربلندی را دارم.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.