آقای فیس بوک ۲۵درصد ثروتش را از دست داد

۱۳م اسفند ،

زاکربرگ که پیش از این ۱۷ و نیم میلیارد دلار ثروت داشت، تنها طی سال قبل بیش از ۳۰ پله سقوط کرده است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، اگرچه سالهای قبل، دوران پرفروغی برای فیس بوک و گردانندگان آن بود اما جو این موضوع نیز مثل هر اتفاق دیگر رو به افول گذاشت و با انتشار یافتن خبرها و تحلیل های مختلف دربارهٔ مضرات این شبکه اجتماعی، ستاره اقبال آن در مسیر غروب حرکت کرد.

حال براساس تازه ترین فهرست پولدارترین اشخاص جهان توسط نشریه فوربس، مارک زاکربرگ مالک پایگاه اینترنتی فیس بوک طی سال قبل بیش از هر میلیاردر دیگری در آمریکا پول از دست داده است. این نشریه افزوده است که سال قبل به هیچ وجه سال خوبی برای مارک زاکربرگ مالک شبکه اجتماعی فیس بوک نبود و او باید فکری به حال روند نزولی خود و مجموعه تحت مدیریتش کند.

فوربس یادآور شده است که زاکربرگ که پیش از این ۱۷ و نیم میلیارد دلار ثروت داشت، تنها طی سال قبل بیش از ۳۰ پله سقوط کرده است و اکنون با ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در رتبه ۶۶ فهرست فوربس قرار دارد که این افت، برای بسیاری از تحلیلگران نکته ای مهم به شمار می رود.

فهرست میلیاردرهای فوربس روز سه شنبه انتشار یافت و براساس این فهرست شمار اشخاص میلیاردر در جهان بیش از هر زمان در قبل است.

در این فهرست پولدارترین فرد جهان همچنان کارلوس اسلیم از مکزیک است. این مالک شرکت های مخابراتی که اکنون ۷۳ میلیارد دلار ثروت دارد برای چهارمین بار پیاپی در صدر فهرست پولدارترین اشخاص جهان قرار دارد. پس از وی بیل گیتس آمریکایی با ۶۷ میلیارد دلار قرار دارد و در رتبه سوم نیز امانسیو اورتگا مالک برند اسپانیایی زارا با ۵۷ میلیارد دلار ایستاده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.