آقای منتقد حکم گرفت/ خسروی وفا معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – ایسنا نوشت:

سرپرست وزارت ورزش و جوانان طی حکمی محمود خسروی وفا را به عنوان معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

در حکمی از سوی رضا صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا به عنوان معاون ورزش همگانی این وزارتخانه منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه مرضیه اکبرآبادی و محمود خسروی وفا، ساعت ۱۲ فردا (دوشنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

خسروی وفا در حال حاضر رییس کمیته پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و نایب رییس و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است.

در حکم سید رضا صالحی برای محمود خسروی وفا چنین آمده است: با عنایت به تصویب چارت تشکیلاتی وازرتخانه و نظر به تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی در ورزش کشور و به سبب این ابلاغ به سمت ” معاون ورزش همگانی ” وزارتخانه منصوب می شوید. انتظار دارم با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد نشاط و بالا بردن سطح سلامتی جامعه و تاکید رییس جمهور محترم در امر توسعه ورزش همگانمی با بهره گیری از تجارب و شاخص های بین المللی و استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان ورزش همگانی، ضمن توسعه پایدار و همه جانبه، رویکرد علمی و یکپارچه سازی اقدامات سایر نهادهای فعال، جلب مشارکت آحاد مخردم در این فعالیت ها در دستور کار قرار گیرد. توفیق جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.