«آقای نویسنده» به نمایشگاه می​آید + آخرین آمار فروش کتاب​ها

به گزارش خبرآنلاین، سیدمهدی شجاعی که در ماه های اخیر در چند نشست و برنامه فرهنگی به دلیل کسالت حضور نیافته بود و در روزهای نخستین نمایشگاه نیز به دلیل مسافرت حضور نداشت، ۴شنبه ساعت ۱۶ در غرفه انتشارات نیستان حاضر می شود تا علاوه بر دیدار با مخاطبان و علاقمندان خود، رو در رو با مردم گفتگو کند.

بعد از «طوفان دیگری در راه است» که چاپ هشتم آن در نمایشگاه عرضه شده و همچنین کتاب خواندنی «سقای آب و ادب» که چاپ ششم در حال حاضر به مخاطبان ارائه می شود، سید مهدی شجاعی با رمان انتقادی «کمی دیرتر» به نمایشگاه بیست و پنجم آمده است؛ رمانی که در کمتر از یکماه چاپ اول آن (۵هزار نسخه) تمام شد و چاپ دوم آن نیز با شمارگان ۵هزار نسخه به نمایشگاه کتاب رسید و اکنون حدود ۵۰۰نسخه از چاپ دوم این رمان خواندنی مانده است.

رمان «کمی دیرتر» سید مهدی شجاعی از چهار فصل زمستان، پاییز، تابستان و بهار تشکیل شده و نگاهی است متفاوت و نقادانه به فضای انتظار جامعه امروز. رمان با یک اتفاق شگفت و غریب آغاز می‌شود، جشن نیمه‌شعبان و مجلسی پرشور و بسیاری که فریاد «آقا بیا» سرداده‌اند… در این میان جوانی و فریادی که: «آقا نیا…» این شروع جذاب ما را با شخصیت‌هایی آشنا می‌کند که همه مدعی‌ انتظارند اما وقتی هنگام عمل می‌رسد و هنگامه عمل به شعارها می‌رسد، آن نمی‌کنند که می‌گفتند. رمان در فضایی مکاشفه‌گونه و بی‌زمان پیش می‌رود و مواجهه همه آدم‌ها با قصه ظهور تصویر می شود و کشف چرایی «آقا نیا»ی جوان. شجاعی در این رمان به شکلی ظریف همه اقشار جامعه را با بهانه‌هایشان برای نخواستن امر ظهور، معرفی می‌کند. تا آنجاکه حتی به راوی هم رحم نمی‌کند و در فضایی بدیع،‌ خودش را هم در معرض این امتحان می‌گذارد.

همچنین بعد از «کمی دیرتر»، کتاب های «سقای آب و ادب» و «کشتی پهلو گرفته»  در صدر لیست پرفروش های نیستان قرار دارد.
 

تازه‌ترین اثر محمدرضا بایرامی با عنوان «سه‌گانه‌ای برای یگانه» نیز از پرفروش‌ترین آثار نیستان در نمایشگاه امسال است. بایرامی در این کتاب سه داستان پیوسته درباره زندگی سه شهید دفاع مقدس را روایت می‌کند. این افراد به نوعی با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند.
وی همزمان با نشر این کتاب، منتخبی از داستان‌های کوتاه خود را نیز با عنوان «برخورد نزدیک» از سوی همین ناشر در نمایشگاه کتاب ارائه کرده است. همچنین تازه‌ترین مجموعه داستان سید علی شجاعی با عنوان «فرشته‌ها قصه ‌ندارند بانو» نیز تا کنون در زمره پرفروش‌ترین آثار نشر نیستان در نمایشگاه کتاب بوده است.

انتشارات کتاب نیستان در راهروی ۲۴ غرفه ۳ واقع شده است.

ساکنان تهران که به هر دلیل فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، برای تهیه این کتاب ها کافیست با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تهیه کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.