آقای هاشمی گفته‌اند لزومی برای انصراف کسی نمی‌بینم

۲۴اردیبهشت،

کاندیدای اصلاح‌طلب با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی معتقدند لزومی ندارد الان کسی انصراف بدهد، گفت: این موضوع مطرح است که در روزهای آینده به نفع آقای هاشمی کنار بروم، اما اجازه بدهید جلوتر برویم تا شرایط مشخص شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ شریعتمداری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم مرتضایی‌فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به نفع آیت‌الله هاشمی از عرصه انتخابات کنار می‌کشید یا خیر گفت: بنده نمی‌دانستم که ایشان کاندیدا می‌شوند، اما در دیدار اخیری که با وی داشتیم فرمودند؛ باتوجه به اینکه ضرورت تضارب آراء، اندیشه‌ها و افکار وجود دارد و اشخاص مختلف دارای برنامه‌ها و نظرات مختلفی می باشند، در مجموع بهتر است که همه این اشخاص در صحنه انتخابات حاضر باشند و حرفشان را بزنند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات آینده افزود: آیت‌الله هاشمی گفت لزومی نمی‌بینم که الان کسی انصراف بدهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در دقیقه ۹۰ به نفع آیت‌الله هاشمی از انتخابات کنار می‌روید یا خیر تصریح کرد: بله حتما این موضوع مطرح است، اما اجازه بدهید جلوتر برویم تا شرایط مشخص شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرا گفته شده که آیت الله هاشمی به نفع حسن روحانی کنار می‌شکند آیا شما از چنین مسئله‌ای اطلاع دارید یا خیر اظهار داشت: چنین چیزی را نشنیده‌ام و بهتر است که از خود آقای روحانی بپرسید.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیت‌الله هاشمی   در سال ۸۴ و ۸۸ تشکیک وارد کرد چه تضمینی وجود دارد که در سال ۹۲ هم این مسئله اتفاق نیفتد، خاطرنشان کرد: معتقدم که همه باید به قانون احترام بگذاریم، اما نمی‌توانم از طرف هاشمی نظر بدهم ولی فکر می‌کنم که اگر همه به قانون ملتزم باشیم هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.