آقای گل جهان تیمدار شد

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: شمسایی با برگه قراردادی که در اختیار باشگاه گذاشت به صورت رایگان به دبیری پیوست.

آقای گل جهان تیمدار شد

افشین دبیری در خصوص عقد قرارداد با وحید شمسایی، عنوان کرد: با توجه به دوستی چندین ساله‌ای که با وحید داشتم و همچنین شرایط به وجود آمده در فوتسال با شمسایی صحبت کردم و او نیز به علت این رفاقت پذیرفت در تیم فوتسال دبیری تبریز تا پایان فصل بازی کند.

وی درباره مبلغ قرارداد شمسایی خاطرنشان کرد: مذاکره‌ای چندین ساعته با شمسایی داشتیم و او عنوان کرد من یا مبلغی همچون سال‌های گذشته دریافت می‌کنم و یا هیچ پولی نمی‌گیرم و حالا هم که به دبیری تبریز با این شرایط آمده‌ام، قرارداد چهار برگی امضا می‌کنم و مبلغ دراختیار خود باشگاه می‌گذارم تا در پایان فصل به هر میزانی که علاقه داشتند به من پرداخت کنند و به این ترتیب به صورت رایگان به باشگاه پیوست.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز افزود: شمسایی امروز به تبریز خواهد آمد و قرارداد خود را با باشگاه منعقد می‌کند. امروز نیز کارت او صادر می‌شود تا بتواند در ادامه لیگ دبیری را همراهی کند.

دبیری با اشاره به اینکه شمسایی بازیکن آزاد محسوب می‌شد، افزود: از کمیته فوتسال استعلام گرفتیم و شمسایی با توجه به اینکه بازیکن آزاد به حساب می‌آمد، سهمیه لیگ‌برتری محسوب نمی‌شد و توانستیم او را به خدمت بگیریم.

آقای گل جهان به علت کاهش مبلغ قراردادها در این فصل از رقابت‌ها به تیمی ملحق نشد تا همین امر باعث شود علی صانعی، وحید شمسایی را به تیم ملی دعوت نکند. البته مهلت پایانی ارسال اسامی ملی‌پوشان ایران برای حضور در جام جهانی تا فردا است و باید دید در این مدت چه تغییر و تحولاتی در لیست اعمال می‌شود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۶ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آقای گل, آقای گل جهان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.