آقا کوچکی: هیچ وقت به قم برنمی گردم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از تلاش برای یافتن منابع مالی مناسب و ساختن تیمی در شان مردم گرگان خبر داد.

اسدالله کبیر که در حال حاضر در لیگ برگزاری مسابقات کشوری مدارس راهنمایی و دبیرستان ها است و در جلسات لیگ نیز شرکت نمی کند با تمجید از استعدادهای آینده دار و رشد کیفی بسکتبال در آموزش و پرورش در مورد تیم خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بر این شد که مسئولان باشگاه جلسه ای در هفته آینده برای بررسی مسائل مالی داشته باشند تا شرایط در تیم بسکتبال باشگاه پیش بیاید که سال ۹۱-۹۲ تیمی در شان مردم گرگان داشته باشیم.

کبیر در مورد سهمیه های بازیکنان تاکید کرد: قطعا این کار حسن زیادی دارد و باشگاه های پولدار بازیکنان خوب را با دادن پول بیشتر روی نیمکت نمی نشانند و تقسیم خوبی بین باشگاه ها صورت می گیرد به این صورت حداقل ۸ تیم دارای شرایط مالی خوب به طور یکسان از بازیکنان شاخص بهره گرفته و بازیکنان جوان خوب نیز کنار تیم ها پرورش پیدا می کنند.

*آقا کوچکی: هیچ وقت به قم بر نمی گردم

عباس آقا کوچکی سرمربی فعلی تیم ملی ب طی ۲ فصل گذشته با ۲ گروه متفاوت در شهر قم کار کرده و مشکلات زیادی را در لیگ تجربه کرد.

وی تصریح کرد: من در جلسه سرمربیان لیگ به عنوان نماینده قم حضور نداشتم و نور بخش رئیس سازمان لیگ به عنوان یک مربی لیگ از من دعوتت کرد وگرنه تحت هیچ شرایطی حاضر به همکاری با قمی ها نیستم.

آقاکوچکی در مورد تیم ملی ب توضیح داد: در دل تیم دعوت شده به اردو، بازیکنان زیر ۲۳ سال نیز حضور دارند ما برای اینکه هیچ نیرویی از بسکتبال بیرون نماند نظرمان روی ۴۰ بازیکن بود که ابتدا گروه ۲۳ سال و سپس یک گروه با رده سنی آزاد را دعوت کردیم نظر بچیروویچ سرمربی تیم های ملی تنها بر روی ۵ یا ۶ بازیکن اصلی تیم است و سایرین باید در تیم ملی ب برای راه یافتن به جمع ملی پوشان الف تلاش کنند.

وی در مورد سهیمه بندی بازیکنان لیگ گفت: با این کار رقابت بین تیم ها نزدیک شده و همیشه هم در سایر رقابت توسعه به بار می آید البته من با سهمیه گروه ب هم کاملا موافق بودم چون تیم های با پتانسیل مالی بالا تعداد زیادی از بازیکنان خوب این گروه را هم استخدام می کنند و بازیکنان نیز به دنبال شرایط مالی خوب نگاه عمیقی ندارند که بازی کردن در زمین را به پول ترجیح می دهند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.