آلبا: مسی بهترین بازیکن دنیاست

۱۹ام بهمن ،

 جوردی آلبا، مدافع بارسا، اعلام کرد تمدید قرارداد مسی، خبر بسیار خوبی برای این باشگاه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” نمی دانم تصور کنم که مسی در سال ۲۰۱۸ چه بازیکنی خواهد بود اما تمدید قرارداد او خبر فوق العاده ای برای بازیکنان بارساست.

او بهترین بازیکن دنیاست و اگر اتفاقی رخ ندهد، او بهترین بازیکن تاریخ خواهد شد. باید تلاش کنیم که او اینجا احساس راحتی کند.

من قبلا بدشانس بودم که به عنوان حریف مقابل او قرار می گرفتم اما خوشحالم که اکنون با او هم تیمی هستم. تا به حال کسی را ندیدم که بتواند کارهایی که او انجام می دهد را تکرار کند.”

بارسا که در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد، این هفته مقابل ختافه قرار خواهد گرفت و آلبا در انتظار یک دیدار دشوار است.

” ختافه حریف بسیار دشواری است. آنها تیمی هجومی می باشند و بازیکنانی باکیفیت دارند و فوتبال خوبی به نمایش می گذارند. آنها کار را برای ما دشوار خواهند کرد و فکر نمی کنم بازی کردن در ساعت ۱۲ ظهر بهانه ای برای ما باشد. مشکل ما کیفیت حریف است.”

بارسا در این ماه علاوه بر دیدارهای لالیگا، باید در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ نیز به میدان برود و آلبا تایید کرد که ماه فوریه، ماه آسانی برای تیمش نخواهد بود.

” این ماه دشواری برای ماست؛ با چند دیدار دشوار اما باید در همه رقابت ها با تمام قدرت بازی کنیم. تیم می تواند کاری که در فصول قبل انجام داد را تکرار کند. ما باید بازی به بازی پیش برویم و در همه آنها به دنبال پیروزی باشیم. 

قبل از بازی برگشت مقابل در کوپا دل ری، ما در لالیگا و چمپیونزلیگ بازی داریم و آنها هم دیدارهای بسیار مهمی می باشند.

همه در مورد بارسا و رئال صحبت می کنند اما این اتلیتکو است که در رتبه دوم قرار دارد و ما باید آنها را جدی بگیریم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.