آلبوم ˝زندگی جاریست˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝زندگی جاریست˝ حاوی بداهه‌نوازی پیانوی ایرانی بردیا صدرنوری انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین، این آلبوم از تولیدات واحد موسیقی مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش و توسط پخش موسیقی آوای باربد به بازار عرضه شده است.

ناصر ایزدی ضمن اعلام این خبر افزود: این آلبوم حاوی بداهه‌نوازی پیانوی ایرانی بردیا صدرنوری است که بر اساس فرم‌های از پیش ساخته شده اجرا شده است.

در متن داخلی این آلبوم، نوازنده اهداف خود را از این فرم اجرا بدین گونه بیان کرده است: آرامش، یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است که هر کس به واسطه‌ای به آن دست می‌یابد و موسیقی یکی از بهترین این واسطه‌ها است. موسیقی در ذات خود آرام است و روح‌نواز، وقتی با سکوت درمی‌آمیزد، تأثیر آن افزون می‌شود. پنداری، ناگفته‌های نهفته در سکوت به کمک نت‌های اجراشده می‌آیند تا زندگی با آرامش بیشتری جریان یابد و آرامش در داخل انسان‌ها جاری شود. «زندگی جاریست…» حاصل نگاه من به زندگی است. زندگی که با تمام فراز و فرود‌ها، تلخ و شیرین‌ها، آمد و شد‌ها و بود و نبود‌هایش جریان دارد.

این آلبوم که اجرایی از موسیقی غنی ایرانی با ساز پیانو است شامل ۱۰ ترک با نام‌های: آن روز‌ها، یار سفر کرده، غروب ابدی، وقتی میای، قبل‌ها، سرو سیمین، آرزوی باران، فراق، عمر رفته، ستاره‌ها است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.