آلبوم ˝پشت در هیچکس نیست˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم صدای شاعر با عنوان ˝پشت درهیچکس نیست˝ از سوی موسسه راوی آذرکیمیا انتشار یافت.

به گزارش ممتاز نیوز، آلبوم صدای شاعر از مجموعه تولیدات موسسه راوی آذرکیمیا باعنوان” پشت درهیچکس نیست ” با صدای فروغ خراسانی به همراه موسیقی های انتخابی انتشار یافت.

این اثر شامل ۱۷ قطعه است و در آن از اشعار فروغ خراسانی استفاده شده است.

دربروشورآمده است: فروغ خراسانی یکی از استعدادهای درخشان شعرامروز درزبان پارسی است. تجربه شعری او ترکیبی است ازتصویرهایی زنده و جاندار با زبان شیوا و ابهام هایی چند وجهی و گاه بسیارتکان دهنده همراه با عواطف لطیف و صراحتی تلخ در بیان تنهایی انسان امروز با اجرایی اصیل و روحی زنانه.

شعر او از توصیف صحنه های زندگی معمولی فراتر می رود و به لایه های ناخوداگاه ذهن وزبان رسوخ می کند.فروغ خراسانی اگرچه با سنت پربار ادب فارسی آشنایی کافی دارد و از آبشخور همه جریان های عمده شعر معاصر نوشیده است دارای فردیت اندیشگی و زبانی ویژه خویش است که از اوشاعری اصیل ساخته.

فروغ خراسانی فارغ التحصیل رشته گرافیک دانشگاه سوره شعر خانه اوست و از بناهای رفیع ادب کلاسیک پارسی تا آشیانه های مدرن شعر امروز که هنوز هم در آنجا آشیان دارد می توان در این لوح فشرده شنید و خواند.

آلبوم صدای شاعر “پشت در هیچکس نیست” بامدیریت تولید موسسه راوی آذرکیمیا ضبط موسیقی وصدا ی استودیو اورفه با مسترینگ آرش پاکزاد ومیکس آیین احمدی فر و طراحی گرافیک رضا رخشانی مقدم از سوی پخش سراسری آوای باربد، گلچین، رهگذر هفت اقلیم و هنر شهر عرضه شده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.