آلبوم ˝ زار چون ابر iبهار ˝رونمایی می‌شود

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

آلبوم ˝زار چون ابر iبهار˝ همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در سرای روزنامه نگاران رونمایی می‌شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین،به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم آلبوم موسیقایی مذهبی “زار چون ابر iبهار” در سرای روزنامه نگاران ایران رونمایی می‌شود.

مدیر سرای روزنامه نگاران درباره این رونمایی اظهار داشت:موسیقی یک رسانه تأثیرگذار است.در ماه محرم که مظهر اقتدار ما شیعیان است لحن صداها و خوانش نوحه ها و مرثیه ها تأثیر iبه سزایی در رساندن پیام عاشورا iبه عمق جان انسان ها دارد؛ iبه همین جهت توجه iبه جنبه های رسانه ای موسیقی می‌تواند ما را در بست و گسترش این هنر کمک کنند.

“مجید امرایی ” با اشاره iبه رسالت رسانه گفت:ترویج اعتقادات  و نهادینه کردن فرهنگ اصیل عاشورایی یکی از اهداف رسانه های اسلامی‌است که باید در این زمینه نهایت تلاش خود را بکنیم تا فضای رسانه های ما مملو از روح دینی و اعتقادات باورمند باشد.

او در ادامه افزود : iبه مناسبت فرا رسیدن ماه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) آلبوم ” زار چون ابر iبهار” را که حاوی نوحه های اصیل عاشورایی است و در قالبی نو و خلالقانه تهیه و نتظیم شده است در با حضور دست اندرکاران تولید این اثر هنری در سرای روزنامه نگاران رونمایی می‌شود .

گفتنی است، آلبوم زار چون ابربهار کاری از هنرمندان جوان و علاقه مند iبه فرهنگ اصیل عاشورا است که در قالب موسیقی آیینی و مذهبی در روز یک شنبه ۲۸ آبان مصادف با ۳ محرم با حضور هنرمندان و خبرنگاران در سرای روزنامه نگاران رونمایی می‌شود .


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.