آلبوم رضا یزدانی مجوز گرفت

۲۷ آبان ،

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آلبوم‌های ˝مژده باران˝ علی خدائی، ˝راه نرفته˝ رضا یزدانی و ˝حیرت˝ مهرداد هویدا را صادر کرد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز پنج آلبوم موسیقی را صادرکرد.

آلبوم موسیقی “هم ساز” سنتی بی‌کلام ۱۱ قطعه با آهنگسازی و تنظیم حسام اینانلو، آلبوم “مژده باران” به خوانندگی علی خدائی و آهنگسازی و تنظیم مجید درخشانی به تعداد ۸ قطعه مانند باران، وصال دوست، مرغ جان با اشعاری از سعدی، عطار، حافظ، شفیعی کدکنی، آلبوم “راه نرفته” به خوانندگی رضا یزدانی با آهنگسازی و تنظیم کارن همایونفر و رضا یزدانی و اشعاری از احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علیرضا کمارجی‌نژاد، آلبوم “حیرت” به خوانندگی مهرداد هویدا در۱۱ قطعه با آهنگسازی و تنظیم مهرداد هویدا و اشعاری از رهی معیری، حافظ، هاتف اصفهانی، بیدل دهلوی و مولوی؛ آلبوم “نوای مهر۲” بی‌کلام با آهنگسازی و تنظیم همایون خرم در ۳ قطعه دستگاه شور، آوازدشتی و آواز ابوعطا صادر شد.

به گزارش تفسیری روابط عمومی دفتر موسیقی مجوز آلبوم مجوز امتیاز این آلبوم‌ها برای شرکت‌های رهگذر هفت اقلیم، صوتی و تصویری سروش، آوای سوته دلان، نشر مس و چهارباغ بانگ صادر شده است.

پایان پیام/۴۵


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.