آلبوم «لحظه ‌های بی‌ هوا» به خوانندگی میثم مروستی منتشر شد

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۴:۲۷:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- اولین آلبوم رسمی میثم مروستی نوازنده مطرح و خواننده موسیقی پاپ با عنوان «لحظه‌ های بی‌ هوا» از سوی شرکت «آهنگ پارسیان» منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مروستی با اعلام این خبر، درباره جزئیات این اثر گفت: این آلبوم شامل ۱۰ قطعه  است که ساخت موسیقی اکثر قطعات را بنده انجام داده‌ام و امیر شاملو نیز برای تنوع در رنگ آمیزی قطعات آلبوم در ساخت دو ملودی من را یاری داده است، در تنظیم دو آهنگ هم با علی بیرنگ همکاری داشته‌ام. ترانه ‌های «لحظه‌ های بی ‌هوا» نیز سروده زهرا عاملی، امیر شاملو، مریم اسدی، امیر بامشاد و داود رحمت اللهی است.
وی در ادامه با اشاره به وجود قطعات بی کلام در این آلبوم، افزود: دو قطعه بیکلام که یکی سلوی ویلون در تلفیق موسیقی جاز و ارکسترال است و دیگری سلوی سه تار با توجه به معیارهای موسیقی سنتی در تلفیق با موسیقی اکترونیک، در این آلبوم قرار دارد که امیدوارم مورد توجه مخاطبین قرار بگیرند
میثم مروستی ضمن درخواست از مخاطبین برای خرید نسخه  اصلی محصولات هنری، خاطرنشان کرد: هنرمندان برای ادامه فعالیت های حرفه ای خود نیازمند حمایت معنوی از آثارشان هستند.
میثم مروستی همچنین درباره برگزاری تور کنسرت های «لحظه های بی‌ هوا» گفت: حال پس از انتشار آلبوم، بیشتر تمرکزم را برای اجرای تور کنسرت های این اثر در تهران و شهرستان ها خواهم گذاشت.
علاقه مندان برای تهیه نسخه اصلی این آلبوم می توانند به فروشگاه های معتبر محصولات فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۶۲۷۲۷۲۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.