آلبوم موسیقی ˝اینک از امید˝ بازنشر شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با آواز صادق شیخ زاده و آهنگسازی شاهین شهبازی

به سبب استقبال قابل توجه مخاطبین جدی موسیقی ایرانی، آلبوم ˝اینک از امید˝ با آواز صادق شیخ زاده و آهنگسازی شاهین شهبازی باز نشر شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی شاهین شهبازی، آلبوم “اینک از امید” که به تازگی روانه بازار موسیقی کشور شده است، توانست ضمن برآورده ساختن انتظارات مخاطبین جدی موسیقی ایرانی در عرصه بین المللی نیز خوش بدرخشد و این مهم تا حدی بود که این آلبوم رتبه دوم فستیوال ای سی ام اتریش در بخش آهنگسازی و اواز و نشان درجه یک خیام از دانشنامه فردریک لونورمان فرانسه را منحصرا برای اواز به خود اختصاص داد.

سلسله اتفاقات به وقوع پیوسته راجع به این آلبوم موسیقایی که شاید برای اولین بار در سال‌های اخیر دارای وحدت موضوع آن هم با محوریت امید و البته به مدد اشعار بزرگانی چون حافظ مولانا و خیام است منجر شد تا اینک از امید باز نشر گردد.

این آلبوم شامل قطعاتی چون «مقدمه»، «تصنیف مجلس انس»، «تصنیف شور اشتیاق»، «تصنیف آغازی دیگر» و دو قطعه ساز و آواز می‌باشد.

شایان ذکر است که این اثر از ملودی گرفته تا اشعار با مضمونی از امید ساخته و اجرا شده و شاهین شهبازی (سرپرست گروه، تار و سه تار)، مرتضی صنایعی (نی)، علی درویش نوری (عود)، فرشاد صارمی (کمانچه)، کوروش بزرگ پور (تمبک)، محسن پوربخت (سنتور) و مهدی نقشینه پور (دف، دایره و کوزه) به عنوان نوازنده در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «اینک از امید» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.