آلبوم موسیقی نواحی بم منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در صورت همکاری مسئولان کرمان

رییس حوزه هنری استان کرمان برای تولید آلبوم موسیقی نواحی بم اعلام آمادگی کرد و خواستار همکاری مسئولان برای انتشار یافتن این اثر شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از حوزه هنری کرمان، جلسه هم‌اندیشی فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان بم به منظور برنامه‌ریزی جهت برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان، با حضور فرماندار بم، رییس حوزه هنری استان، رییس شورای‌اسلامی شهر بم، جمعی از مسئولان این شهرستان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه شرکت‌کنندگان نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود را برای برگزاری هر چه بهتر هفته فرهنگی بم ارائه کردند.همچنین عباس سالاری رییس حوزه هنری استان در این جلسه، بر تجلیل از مفاخر بم، توجه ویژه به تولید و رونمایی آثار همزمان با برگزاری هفته فرهنگی و تلاش جهت برگزاری هفته فرهنگی بم در مراکز استانها به منظور معرفی این شهرستان تاکید کرد.

سالاری در ادامه اظهار کرد: با توجه به غنای موسیقی شرق استان، حوزه هنری استان آماده تولید آلبوم موسیقی نواحی بم است و در صورتی که نیمی از هزینه تولید توسط مسئولین این شهرستان تامین شود آلبوم یادشده تولید و همزمان با برگزاری هفته فرهنگی رونمایی خواهد شد.

هفته فرهنگی شهرستان بم مهرماه سال جاری در شهر بم برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.