آلبوم «می‌صوفی افکن کجا می‌فروشند» به بازار موسیقی می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

داوود آزاد

داوود آزاد (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

موسیقی – ارغوان سپهری: آلبوم تازه داود آزاد با عنوان « می صوفی افکن کجا می فروشند» در خانه هنرمندان ایران رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، «می صوفی افکن کجا می فروشند» عنوان تازه ترین آلبوم داود آزاد خواننده موسیقی ایرانی است که به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد. آهنگسازی این آلبوم را نبیل یوسف شریداوی انجام داده و در آن اشعاری از مولانا، عطار،شاه نعمت الله ولی و فیض کاشانی توسط داود آزاد خوانده شده است. او در این آلبوم علاوه بر خوانندگی تنبور و عود هم نواخته است.

در این آلبوم نبیل یوسف شریداوی دف، جاوید ابراهیم پور نی، جعفر قاضی و محمد یوسف شریداوی عسگر تنبک، تنبک و امین حیدری عود نواخته اند.

نبیل یوسف شریداوی پیش از این در کنسرت های محمد رضا لطفی ، شهرام ناظری و اردشیر کامکار و همچنین در آلبوم صوتی و تصویری” کنسرت شهر اصفهان” با محمد رضا لطفی ، آلبوم خوشا سرو حسام الدین سراج به آهنگسازی امین حیدری،آلبوم” هم آواز پرستوهای آه” علیرضا قربانی به آهنگسازی سیاوش ولی پور به عنوان نوازنده دف و سازهای کوبه ای همکاری داشته است.

«می صوفی افکن کجا می فروشند» از سوی موسسه فرهنگی هنری نقطه تعریف روانه بازار موسیقی شده و روزشنبه ۱۷ دی ساعت ۱۱ صبح با حضور خواننده و آهنگساز آلبوم در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران رونمایی خواهد شد.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.