آلبوم “یادته” راهی بازار موسیقی پاپ می شود

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۰۳:۵۰:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- از فردا (سه شنبه ۱۹ اُردیبهشت ماه ) آلبوم موسیقی «یادته» کار مشترک شهاب اناری و ایمان سَرورپور در تیراژی گسترده، توسط شرکت «تصویر دنیای هنر» راهی بازار موسیقی پاپ خواهد شد .
به گزارش خبرنگار هنری آریا- این آلبوم متشکل از ۱۰ قطعه با سبک های مختلف هاوس، اسلو، کانتری و ریتم های نامتعارف است و ترانه ها نیز از موضوعات خاص و احساسی برخوردارند. ضمن اینکه یک قطعه انگلیسی با عنوان «IRAN» نیز در این آلبوم گنجانده شده که شنیدنی و حماسی است.
کوشان حداد، شهاب اکبری، انوشیروان تقوی و همینطور اُمید حجت که از موزیسین های مشهور موسیقی پاپ هستند، در آلبوم «یادته» با این دو خواننده جوان به همکاری پرداختند و عمده ترانه ها هم از شهاب و ایمان است و یک قطعه را نیز مریم اسدی سروده است.
شهاب اناری و ایمان سَرورپور قصد دارند که تور کنسرت های خود با همراهی گروه آرپژ (به سرپرستی محسن افشار) را پس از انتشار آلبوم «یادته» و در شهرهای تهران، کرج، کرمان و… برپا نمایند که البته شهرت خاص آنها نزد نسل جوان ایران امروزی و البته فضای کاری مدرن و جوان پسندشان، پشتوانه ای قابل اتکاء برای استقبال از فعالیت های هنری این دو هنرمند تحصیلکرده خواهد بود.
«شهاب اناری» فارغ التحصیل رشته پزشکی، مدرس و مؤلف سرشناس کتاب های زبان انگلیسی کنکور است.
«ایمان سَرورپور» نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA، پژوهشگر اجتماعی و مؤلف کتب مشاوره و برنامه ریزی است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۵۵۰۲۳۷۴۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.