آلبوم کاوه یغمایی با حضور نوازندگان غربی منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

82843_378نداسیجانی: فریدون خشنود آهنگساز با سابقه کشور که اثر جاویدان وخاطره انگیز «ایران،ایران» را در کارنامه کاری خود دارد در گفتگو با ما از تازه ترین کارهای شرکت «پنچ برگ هنر» خبر داد.

وی در این باره گفت: آلبوم «زندگی یک انتخابه» با صدای محمد حشمتی به زودی از سوی این شرکت منتشر خواهد شد. این آلبوم نسبت به دیگر کارهای این خواننده بسیار متفاوت تر است.البته این تعریف ها به این خاطر نیست که من آهنگساز این کار هستم بلکه روی کارهایی که این آلبوم دارد زحمت بسیاری کشیده شده است. تنظیم دو قطعه این آلبوم نیز برعهده کاوه یغمایی هنرمند خوب موسیقی بوده است.

خشنود افزود: همچنین اولین آلبوم دو خواننده تازه به نام سامی و حسام به زودی به بازار موسیقی خواهد آمد. ۴ قطعه این آلبوم ضبط شده است. در این دو آلبوم سعی داریم تمام قطعات شاد و به روز باشد و کمی هم رنگ و بوی تازه داشته باشد.

مدیر موسسه فرهنگی «پنج برگ هنر» دربارهٔ آلبوم تازه کاوه یغمایی اظهار داشت: آلبوم کاوه یغمایی انشاالله بعد از ماه محرم و صفر منتشر خواهد شد. این آلبوم شامل ۱۰قطعه است. آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات برعهده کاوه یغمایی است و چون همه کارها را خودش انجام داده کارخیلی سنگین شده و زمان می برد تا به مرحله نهایی برسد. ترانه سرایی بیشتر قطعات را هم نیلوفر فرزند شاد (همسر یغمایی) عهده دار بوده و دو قطعه آن را هم میثم یوسفی سروده است.

وی ادامه داد: اغلب سازهای آلبوم نیز در اروپا و توسط نوازنده‌های حرفه‌ای خارجی نواخته شده است. البته خود کاوه در ایران زندگی می کنند و کارها را یکی یکی ضبط کرده اند.

خشنود گفت: نام آلبوم نیز تا پایان مرحله میکس و مسترینگ انتخاب نمی‌شود تا تصمیم بگیریم کدام عنوان مناسب‌تر برای ارائه به وزارت ارشاد است.

مدیر موسسه فرهنگی «پنج برگ هنر» در پایان دربارهٔ آلبوم سید جمال ساداتیان اظهار داشت: هرچند دو قطعه با صدای ایشان ضبط شده ولی متاسفانه به سبب مشغله کاری ایشان و من، فعلا کار متوقف است.

منبع: شبکه ایران


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.