آلبوم ۱۳ *محسن چاوشی* پائیز منتشر می شود.

شهاب اکبری که همیشه به عنوان تنظیم کننده در کنار محسن چاوشی حضور داشته از به پایان رسیدن تنظیمهای آلبوم ۱۳ این خواننده خبر داد و گفت: آلبوم ۱۳ با صدای محسن چاوشی مرحله تنظیم خود را پشت سر گذاشت و ماه آینده وارد بازار موسیقی خواهد شد.

 

 

chavooshi.l

 

این آهنگساز در ادامه گفت: قرار بود این آلبوم اوایل سال منتشر شود که با تاخیری چند ماهه انتشار آن به فصل پاییز موکول شد.

 

در زمینه اشعار این آلبوم برای اولین بار محسن چاوشی به انتخاب اشعاری از شاعران بزرگ همچون مولانا، شهریار، وحشی بافقی، باباطاهر و… استفاده کرده است.

 

وی درباره چگونگی تنظیم این اثر خاطرنشان کرد: تنظیم تلفیقی از عمده ویژگی‌های این آلبوم به شمار می‌آید که به تفاوت آن با آلبومهای دیگر چاوشی منجر شده است. همچنین بافت سنتی این آلبوم نیز یکی از وجوه تمایز آن خواهد بود.

 

اکبری با اشاره به اینکه همه قطعات این اثر را چاووشی ساخته است، گفت: آلبوم «من خود آن سیزدهم» در مقایسه با دیگر آلبومهای مشترک من و محسن چاوشی فضای متفاوت تری در زمینه ملودی و تنظیم دارد؛ به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان یک اثر تازه نام بود.

 

خالق «بی‌خونه» در ادامه با اشاره به این قطعه که برای زلزله زدگان آذربایجان با صدای خود اجرا کرده است، گفت: این قطعه «بی‌خونه» نام دارد و برای همدردی با هموطنان زلزله زده‌ام اجرا کرده‌ام.

 

تنظیم و آهنگسازی آن را خودم انجام داده‌ام و ترانه آن توسط امیر ارجینی سروده شده است.

منبع: هنرآنلاین

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.