آلفارومئو می تو ۲۰۱۲ با موتور دو سیلندر

سوپر مینی ایتالیایی چهار سال بعد از تولد و پس از بردن تعداد زیادی جایزه مخصوصا در بخش طراحی با چند ارتقا برای سال ۲۰۱۲ نونوار شده است.

Alfa Romeo MiTo 2012

Alfa Romeo MiTo 2012

تغییرات ظاهری قابل توجهی در این مدل دیده نمی شوند و مشکلاتی همچون دید محدود عقب و فضای داخلی اندکی تنگ همچنان وجود دارند. اما می توانید به زیبایی فضای داخلی و لذت بردن از طراحی آن بیاندیشید!
در زیر کاپوت می تو همان موتور ۲ سیلندر بنزینی ۰٫۹ لیتری با تکنولوژی TwinAir را خواهید یافت که در فیات ۵۰۰ و کرایسلر اپسیلون نیز استفاده می شوند. این موتور کوچک قادر به تولید ۸۵ اسب بخار نیرو می باشد که برای شتاب گرفتن تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۲٫۵ ثانیه زمان نیازمند است.


سیستم توسعه یافته DNA در آلفارومئو می تو، قابلیتهای دینامیک به پیشرانه بخشیده بگونه ای که در حالت نرما تنها ۷۷ اسب بخار نیرو و ۸۱ پوند فوت گشتاور از آن تولید می شود. حالت نرمال یا N برای بهره وری بیشتر در مصرف سوخت و همچنین کاهش سروصدا مورد استفاده قرار می گیرد. میانگین مصرف سوخت می تو طبق ادعای آلفارومئو، ۴٫۲ لیتر در صد کیلومتر است. در کنار این رقم باید به میزان دی اکسید کربن بسیار ناچیز ۹۸ گرم در هر کیلومتر نیز اشاره کرد.

آلفارومئو میتو 2012

آلفارومئو میتو ۲۰۱۲

Alfa-Romeo MiTo 2012 interior

آلفارومئو میتو ۲۰۱۲

آلفارومئو میتو 2012

آلفارومئو میتو ۲۰۱۲

مدل جدید می تو، در دو تریم متفاوت تولید می شود. قیمت این مدل در انگلستان حدود ۱۵ هزار پوند می باشد و البته نمایندگی آلفارومئو در ایران از عرضه آن در آینده با قیمتی در محدوده ۵۵ میلیون تومان خبر داده است.

آلفارومئو ۲۰۱۲ هاچ بک کامپکت شهری

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.