آلمونیا: الکس سانگ مثل یک دیوار است

 این دروازه بان اسپانیایی دراین باره گفته:« الکس سانگ در بازی یک انفجار است و در ربودن توپ از بازیکنان حریف یک بازیکن فوق العاده است. اگر او در بارسلونا هم این نقش را ایفا کند، مطمئنم که موفق خواهد شد.»

آلمونیا در ادامه هم به تمجید از سانگ پرداخت و گفت:« او مثل یک دیوار است. یکی از بهترین ویژگی های بازی او، آمادگی در رودررویی با بازیکنان حریف و در ربودن توپ است. گاهی وقتها خلاقیت هایی در پاس دادن دارد که حتی خود ما هم به عنوان هم تیمی هایش تعجب می کردیم.»

او درادامه درمورد سسک فابرگاس هم صحبت کرد:« سسک مهره سنگین و ارزشمندی برای آرسنال بود. زمانی که او به بارسلونا رفت ، خودش هم می دانست که در تیم پرستاره بارسلونا، یک ستاره دیگر خواهد بود و می دانست که یک چهره ارزشمند دیگر در این تیم خواهد بود. فکر نمی کنم که در بارسلونا هم بد کار کرده باشد. او از نظر فوتبالی یک نابغه است و اگر الان این خلاقیت ها را از او نمی بینید، مطمئن باشید که در آینده از او خواهید دید و سسک دوباره همان سسک همیشگی خواهد شد. سسک همیشه زمانی که اوضاع برایش بد پیش می رفت، نبوغش را نشان می داد و فوتبال بهتری را به نمایش می گذارد. امیدوارم که او این ویژگی اش را بیش از اینها به کار گیرد؛ چون او بازیکن فوق العاده ای است.»

بخش پایانی صحبتهای آلمونیا راجع به ویکتور والدس و لغزش دروازه بان کاتالان در بازی با رئال مادرید بود:« زمانی که دروازه بانی مثل والدس تا این حد برای یک باشگاه زحمت کشیده، هواداران باید به گذشته او نگاه کنند. هواداران بارسا باید خیلی از این دروازه بان متشکر باشند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.