آلوسنو :با یک ماشن خوب به دوردستها سفرخواهم کرد

۱فروردین ۱۳،

آلوسنو راننده تیم اتومبیلرانی فراری در مصاحبه ای گفت : با یک ماشین خوب و باکیفیت ، توانایی رفتن به سرزمین های بسیار دور دست رادارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری توتواسپرت فرناندو آلونسو راننده مشهور تیم اتومبیلرانی فراری گفت : در رابطه با وضعیت فیزیکی خود تنها چیزی که در حال حاضر می توانم بگویم این است که در مقایسه با سال قبل در شرایط بهتر وایده ال تری قرار دارم و فکر می کنم بتوانم در فصل جدید موفق تر پیش روم .

این وضعیت بسیار خوب فیزیکی سبب شده تا  توقع من از ماشینی که قرار است آن را برانم بیشتر شود. فکر می کنم همانطور که موقعیت فیزیکی من  نسبت به قبل بهتر شده ماشینی که قرار است سوار آن شوم هم باید نسبت به دوازده ماه پیش خیلی بهتر وایده ال تر باشد .

من توانایی سفر کردن به دوردستها با یک ماشین بسیار خوب و کاملاً باکیفیت را دارم و فکر می کنم زمان آن فرا رسیده تا روسای کمپانی فراری در این خصوص کاری کرده وقدرتشان را برای تولید محصولات جدید از سرگرفته و بامحصولات و تولیدات جدید خودزمینه کسب موفقیت بیشتر این تیم در رقابت با دیگر تیم های حاضر در چهار چوب رقابتهای مختلف رافراهم کنند .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.