آلوس: نمی‌دانم چرا رونالدو کارت زرد نگرفت

۱۲ام بهمن ،

دو تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به تساوی ۱-۱ رسیدند و باید چهار هفته دیگر  در نوکمپ در دیدار برگشت مقابل هم قرار بگیرند. آلوس معتقد است علاقه طرفداران برای دیدن نبرد مسی- رونالدو، روی داور دیدار هم تاثیر گذار بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما از قبل می دانستیم که او چطور عمل می کند و این اتفاقات چطور رخ خواهد داد. کاری نمی توانستیم بکنیم. همه این مسئله را رد می کنند اما درک نمی کنم که چرا کریس رونالدو  در بازی دیشب کارت زرد نگرفت.

اگر آن خطا را من انجام داده بودم، کارت قرمز می گرفتم. اما اگر او  بازی بعد را از دست می داد، ال کلاسیکویی دیگر وجود نداشت و برای خیلی ها، دیگر این دیدار جذاب نبود. دیگر مسی هیچ مبارزه ای در پیش نداشت.

من چیزی را می گویم که فکر می کنم؛ من به کسی بدهکار نیستم.”

در دیدار شب قبل، شعارهای نژادپرستانه ای هم علیه دنی آلوس داده شد. او در این مورد گفت:” من به ترک زمین فکر نمی کردم اما این یک توهین است. این تنها در برنابئو اتفاق نمی افتد، بلکه در همه ورزشگاه هایی که می رویم، هست. می باشند کسانی که با این اقدامات مقابله می کنند اما همچنان چنین چیزهایی وجود دارد.

واقعا حیف است. ممکن است شما خوب بازی کنید یا بد اما هر کسی باید از تیم خودش حمایت کند. تا زمانی که اقدامات جدی صورت نگیرد، جنگ بر علیه نژادپرستی در فوتبال شکست خورده است.

من ۱۰ سال است که در اسپانیا هستم و هنوز هم این اتفاقات رخ می دهد. برنابئو تنها جایی نیست که احساس قربانی بودن می کنم. این اتفاق در سراسر اسپانیا رخ می دهد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.