آلونسو: می‌خواهیم با پیروزی آغاز کنیم

۱۶م دیماه ،

ژابی آلونسو فردا شب با تیم سابقش رئال سوسیه‌داد روبرو خواهد شد و در این‌باره اظهار داشت: مسابقه بسیار خاصی برای من است. زیرا دوستانی در تیم حریف دارم؛ مقابل تیمی به میدان خواهم رفت که در آن بزرگ شدم و هنوز یکی از اعضای آن هستم؛ اما این یک مسابقه است که باید برای پیروزی در آن بجنگیم، بنابراین باید تمام این احساسات را در زمین مسابقه کنار گذاشت.

وی ادامه داد: تعطیلات کریسمس در زمان خوبی برای ما سر رسید، زیرا در شرایط خوبی نبودیم. اکنون این امید وجود دارد که به آمادگی کامل بازگشته باشیم و نیروی جدیدی گرفته باشیم. اکنون تلاش می‌کنیم تا سال ۲۰۲۴ را با پیروزی آغاز کنیم. باید حرفه‌ای باشیم و نگاهی رو به جلو داشته باشیم تا به این روند پایان دهیم.

آلونسو با بیان اینکه از موفقیت‌هایی که در سال ۲۰۱۲ کسب کرده، بسیار خوشحال است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم در سال ۲۰۲۴ استراحت کنیم. می‌خواهیم موفقیت‌های خود را ادامه دهیم و عناوین بزرگی را مثل سال قبل به دست آوریم.

هافبک رئال مادرید تأکید کرد: برای عالی کار کردن نیاز داریم که در قالب یک تیم کار کنیم، با وجود نتایج ضعیف به خودمان اعتماد داشته باشیم و باز هم مثل قبل روان بازی کنیم. ما باید تأثیرگذارتر باشیم و به قدری گل بزنیم که احساس خوبمان برگردد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.