“آلکاتل” دو تبلت و یک فبلت جدید خود را معرفی کرد+عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت آلکاتل از یک فبلت و ۲ تبلت تازه خود را در CES 2014 رونمایی کرد. در این گزارش ممتاز به نقل از مروری بر مشخصات این دو دستگاه تازه می کنیم.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، شرکت آلکاتل از یک فبلت و ۲ تبلت تازه خود را در CES 2014 رونمایی کرد.

با هم مروری بر مشخصات این دو دستگاه تازه می کنیم.
 
یکی از این محصولات یک فبلت ۵.۵ اینچی با نام Alcatel One Touch POP C9 است که از صفحه نمایشی IPS با رزولوشن qHD، پروسسور چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی (احتمالا مدیاتک)، سیستم عامل اندروید ۴.۲، رمی ۱ گیگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات مایکرواس دی بهره می برد. دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۳G، وای فای، بلوتوث ۴.۰ و باتری با ظرفیت ۲,۵۰۰mAh را به مشخصات آن اضافه کنید.

 
One Touch POP7 و POP8 دو تبلت اندرویدی و تازه این شرکت می باشند که از صفحه نمایش هایی ۷ و ۸ اینچی بهره می برند. POP8 دارای صفحه نمایشی ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، یک چیپ ست چهار هسته ای مدیاتک، اسلات مایکرواس دی، دو دوربین ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی، وای فای، GPS و IR blaster است.

 
One Touch POP7 نیز دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی TFT با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل، دوربین هایی مشابه نسخه ۸ اینچی و پروسسور دو هسته ای مدیاتک می باشد.POP7 در اواخر ماه فوریه و POP8 در ماه مارس عرضه میشود. همه این محصولات دارای یک فلیپ کاور اختصاصی نیز می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.