آلگری:شخصیت تیم نتیجه یک دیداررارقم می‌زند

۲۷ آبان ،

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، روبینیو که مدت زیادی حضور در ترکیب میلان را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، اکنون جایگاهش را به دلیل درخشش استفن الشراوی، مهاجم ۱۹ ساله روسونری از دست داده است.

به گزارش تفسیری فارس،ماسیمیلیانو آلگری در این مورد گفت: امیدوارم الشراوی به نمایش خوب خود، هم برای میلان و هم برای ایتالیا ادامه دهد. او در حال پشت سر گذاشتن بهترین دوران شکوفایی خود است و به عقیده من بازیکنی است که در همه زمینه‌های در حال پیشرفت است. او در تمامی دقیقه‌های سخت میلان به داد ما رسیده و پیشرفتی که داشته همه را شگفت زده کرده است. بازیکنان بسیار با کیفیتی در خط حمله داریم. البته روبینیو هنوز نتوانسته خودش را به بالاترین سطح فوتبالش بازگرداند. او در اولین فصل حضور در سن سیرو فوق العاده بود. بازیکن بزرگی است و باید خود را به دوران اوجش بازگرداند.

سرمربی میلان همچنین در مورد آغاز نامناسب میلان در این فصل نیز صحبت‌هایی انجام داد. دیاوولو از ۱۲ دیدار ابتدایی سری A تنها ۱۴ امتیاز جمع آوری کرده است.

آلگری در این مورد نیز گفت: ما باید نتیجه‌های بهتری می‌گرفتیم و در جدول نیز رتبه بهتری می‌داشتیم. در جریان یک دیدار فوتبال باید شخصیت بسیار بالایی از خودمان به نمایش بگذاریم. این موضوع می‌تواند در نتیجه پایانی تاثیر بالایی داشته باشد. اکنون همه چیز برای ما سخت شده ولی اعتقاد دارم به زودی می‌توانیم با بدست آوردن پیروزی‌های پیاپی، به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.